Tiedättekö miehellä sellaset palavat silmät? :D
Onko muilla sellanen et tuntuu et joillaki miehillä on sellanen ihana polte silmissä, ei voi katsoa silmiin kauan kun on pakko kääntää katse pois :D
Mä en tiedä mistä se tulee, silmien mallista vai väristä vai mistä.
Tää on siis ihan sellanen positiivinen juttu, ei mikään härski tai pervo.
Oon miettiny et tuntuuko vaan musta siltä vai onko kaikilla joittenki miesten kohdalla tällasta ??
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ns. hunter eyes. https://i.imgur.com/xq16LGM.jpg
Eli leveät, kapeahkot, silmäluomi mahdollisimman piilossa, yläsilmäkulma tulee silmän päälle. Nuo ovat kaikista parhaimman malliset silmät, universaalisti. Lähes jokaisella miesmallilla on tuollaiset silmät.
Ei se ole sama asia, vaan siinä katseessa on jotain intiimiä eli ei pelkästään kauniit silmät. Ikään kuin vastapuoli todella näkisi sinut, jotain energiaa tai kemiaa tai karismaa katsojassa.
Kyse on pelkästään mielikuvituksestasi. Aivosi algoritmit joiden tarkoitus on mahdollistaa lisääntyminen ja eloonjääminen, laskevat, että tämä uros olisi mahdollismman sopiva parittelukumppani, joten se herättää sinussa näitä mielikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli leveät, kapeahkot, silmäluomi mahdollisimman piilossa, yläsilmäkulma tulee silmän päälle. Nuo ovat kaikista parhaimman malliset silmät, universaalisti. Lähes jokaisella miesmallilla on tuollaiset silmät.
Ei se ole sama asia, vaan siinä katseessa on jotain intiimiä eli ei pelkästään kauniit silmät. Ikään kuin vastapuoli todella näkisi sinut, jotain energiaa tai kemiaa tai karismaa katsojassa.
Kyse on pelkästään mielikuvituksestasi. Aivosi algoritmit joiden tarkoitus on mahdollistaa lisääntyminen ja eloonjääminen, laskevat, että tämä uros olisi mahdollismman sopiva parittelukumppani, joten se herättää sinussa näitä mielikuvia.
Kun se ei minusta ole edes sukupuolisidonnaista. Eikä silmienkään tarvitse olla kauniit tai komeat, mutta aina joskus katseessa on jotain mikä eroaa muista arkipäiväisistä katseista.
No nyt kun sanot, niin tiedän mistä puhut. Olen ihmetellyt kun yhden johdettavani (nuoren miehen) silmät ovat jotenkin oudot! Siis juuri tuolla tavalla "palavat silmät". Olen tuota miestä varmaan 15 vuotta vanhempi, joten ei minua kyllä mitenkään sillä silmällä katsele, on vain silmät sellaiset oudot :). Palavat. Läpitunkeutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans uskon et tää liittyy usein(ainaki osittain) Meidän sisäänrakennettuun mekanismiin joka turvaa ihmisen lisääntymisen. Vaikka tälläset tilanteet eivät juuri koskaan johdakaan mihinkään syvempiin romanttisiin tunnelmiin, tähän se kuitenkin usein liittyy.
Vaikka sä kokisit jonkun katseen polttavana, ei kaikki sitä välttämättä näe.
Musta onkin aika kiehtovaa ajatella, et miten paljon käyttäytymistä ja ajatuksia edelleen ohjaa ikiaikaiset vietit.
Vierailija kirjoitti:
Joillain hullunkiilto silmissä 😂
Ja toisilla paskaa suussa. Yh kun haisee.
Mä olen huomannut että usein sellaset kirkkaan väriset silmät tummalla ihmisellä tuo sellaset vaikutelman et katse palaa.
Jos on esim. Kirkkaan siniset silmät ja tummat ja paksu kulmakarvat.
Jep. Pelimiehen silmät. Ihanat ku osuu kohdalle. Ikävä kyllä vaihtavat kohdetta nopeesti
Mitä te siitä saatte että valitsette yhden, yksinään täysin merkityksettömän piirteen ja riepottelette sen pilalle?
Säälittävää.
Henkilöllä joka loukkasi teitä 10 vuotta siiten oli punaiset hiukset - kaikki punahiuksiset on ilkeitä.
lol
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut että usein sellaset kirkkaan väriset silmät tummalla ihmisellä tuo sellaset vaikutelman et katse palaa.
Jos on esim. Kirkkaan siniset silmät ja tummat ja paksu kulmakarvat.
Ihan kirkkaan vaaleat silmät luo tuollaista vaikutelmaa saman laittanut merkille.
Mun miehen suvussa menee just joku tällänen palavien silmien geeni 😁
Mun miehellä on tälläset silmät, miehen enolla ja yhdellä tämän enon pojista. Kaikkia yhdistää tummat hiukset ja kulmat sekä kirkkaat silmät, ehkä se mielikuva tulee tästä yhdistelmästä.
Ja eivät tosiaankaan ole mitään pelimiehiä, vaikka komeita ovatkin!
Oikein nauratti kun näytti tämä mieheni nuori serkku olevan ihan pulassa näiden naisihailijoiden kanssa 😃
Olen vähän ihastunut kahteen mieheen. Havahduin juuri siihen, että heillä molemmilla on juuri tuollaiset ”hunter eyes” :D Ja nimenomaan erityisesti silmät ovat olleet yksi keskeinen seikka heidän ulkonäössään johon tykästyin...
Mulla oli hyvin nuorena kuuma romanssi itseäni vanhemman ja sellaisen miehen kanssa joka oli persoonaltaan hieman erilainen tavallisen tallaajan kanssa, tulee mieleen lähinnä shamaani. Hänellä oli kyllä sellainen luonne, palava katse ja kosketus että se ei unohdu. Valitettavasti mies oli myös hullu... Ulkonäöltä jos vertaa johonkin julkisuuden henkilöön niin melko paljonkin samaa näköä richard geren kanssa, siis gere noin nelikymppisenä.