Tiedättekö miehellä sellaset palavat silmät? :D
Onko muilla sellanen et tuntuu et joillaki miehillä on sellanen ihana polte silmissä, ei voi katsoa silmiin kauan kun on pakko kääntää katse pois :D
Mä en tiedä mistä se tulee, silmien mallista vai väristä vai mistä.
Tää on siis ihan sellanen positiivinen juttu, ei mikään härski tai pervo.
Oon miettiny et tuntuuko vaan musta siltä vai onko kaikilla joittenki miesten kohdalla tällasta ??
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus huomannut myös ja tuntunut naurettavalta koittavat saada kontaktia kiimassaan väkisin.
Eijei, en mä tarkota mitään sellasta kiimasta pervoa katsetta, vaan joillakin on luonnostaan sellanen palo silmissä et tuntuu et se katse porautuu sieluun asti ja näkee kaiken läpi, vaikee selittää! :D
Tänään taas tuli sellanen mies juhlissa vastaan, ja itse jotenki aina hämmentyy tällaisissa tilanteissa. En tiedä mihin se liittyy ja et onko sille joku psykologinen selitys 🤔Ne tahtoo olla johtajia. Kaikkien johtajia työelämässä tai sun johtajia sängyssä. Ei ne oikeasti välttämättä mitään hyviä johtajia ole, mutta ne on hyviä esittämään. Esittämällä pääsee pitkälle, ne harjoittelee sitä paljon.
En minä ainakaan haluaisi koskaan olla johtaja. Enkä muutenkaan esitä yhtään mitään.
T. intensiiviset silmät
Saalistajan silmät? Onko myös laatikkopää?
Miten minusta tuntuu, että rumilla ja taviksilla ei taida olla tuollaisia silmiä?
Minusta sellainen katse on lähinnä pelottava... Ainoastaan omalla luotettavalla kumppanilla sänkyhommissa voisin pitää siitä, että miehellä on palava katse.
Minulla on sellainen katse.
Vieraatkin naiset säpsähtävät toisinaan ja jäävät hetkeksi tuijottamaan silmiäni.
Toisaalta työkaverit eivät osaa suhtautua minuun neutraalisti. Katsovat poispäin kun puhun heille ja vilkaisevat silmiini vain pikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Häntä silmiin katsominen on tavattoman vaikeaa. Punastun, häkellyn, en pysty olla hänen seurassaan kovin luonnollisesti. Ja kosketuskin iholla tuntuu joka solussa ja sielussa asti. Välillämme ei ole koskaan ollut mitään romanttista ja olen itse onnellisesti naimisissa. Mikään ei näitä tuntemuksia kohdallani selitä.. sielunkumppanuus?
Just tämä! Tekis mieli vaan tuijottaa silmiin, mutta ei kuitenkaan pysty. Tuntuu et mies aistii kaikki ajatukset ja kaikki :D
Mäkin olen naimisissa onnellisesti, eikä näiden miesten kanssa mitään romanttista ole.
Vierailija kirjoitti:
Hullun kiilto silmissä
Yksinkertaisilla ihmisillä on yksinkertaiset tavat luokitella muita.
Tyypillinen kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen katse.
Vieraatkin naiset säpsähtävät toisinaan ja jäävät hetkeksi tuijottamaan silmiäni.
Toisaalta työkaverit eivät osaa suhtautua minuun neutraalisti. Katsovat poispäin kun puhun heille ja vilkaisevat silmiini vain pikaisesti.
Kirjoitin tuossa aikaisemmin vastaavista kokemuksistani!
Mutta kukaan ei ole maininnut silmistäni mitään suoraan. Ehkä olen vain ujo ja tämä on vain oma kokemukseni.
Mitä sinun silmistä on sanottu?
Tiedän yhden miehen jolla on tällaiset silmät, itse asiassa entinen pomoni. Ei se mikään hullun kiilto todellakaan ollut eikä minusta myöskään erityisen seksikäs, mutta todella läpitunkeva ja sieluun porautuva katse, joka tuntui suunnilleen siltä kuin valonheitin olisi kohdistettu sisimpään :D
Tästä syystä hänen kanssaan oli vaikea jutella pokkana niitä näitä, kun tuo katse sai kaiken arkipäiväisenkin jutustelun tuntumaan joltain todella tärkeältä ja merkitykselliseltä.
Pitkään asiaa analysoituani tulin siihen tulokseen että syy oli enimmäkseen silmien värissä, joka oli todella vaalean vihreä erilaisin sinisen ja keltaisen häivähdyksin. Tietysti pomo oli myös mieleltään skarppi ja älykäs, en tiedä olisiko vaikutelma ollut samanlainen jos hän ei olisi ollut niin fiksu.
Alfoilla on sellanen katse, jolla se haalii naaraat kokoon.
oon nähny semmoset silmut elokuvassa, teräsmies katteli niin kiivaasti, että laserit suihki silmistä. Joku muukin leffaotus on saanu semmosia silmistään.
Juu mun miehellä on sellaset, muistan kiinnittäneeni tähän huomiota sillon kun ekaa kertaa tapasimme. Onhan tuohon tottunu jo, eikä ne enää normaalitilanteissa polta.
Toiselle pojistamme näyttänee periytyvät kans tällaset silmät :)
Olen saanut kuulla naisilta silmistäni ja katseestani valehtelematta kymmeniä kertoja ja saan myös paljon katseita osakseni.
Eipä se johda mihinkään, kun luonne on mikä on. Hiljainen, vetäytyvä ja kunnianhimoton.
Kyseessä on ns. hunter eyes. https://i.imgur.com/xq16LGM.jpg
Eli leveät, kapeahkot, silmäluomi mahdollisimman piilossa, yläsilmäkulma tulee silmän päälle. Nuo ovat kaikista parhaimman malliset silmät, universaalisti. Lähes jokaisella miesmallilla on tuollaiset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että rumilla ja taviksilla ei taida olla tuollaisia silmiä?
Minulla on, tosin olen rumahko. Tai aina tuntunut siltä. Tosin olen todella ujo joten välttelen useimmiten pahimpia kontakteja.
Lähimmät tuttavani ja ystävät sanoivat ensi kertaa kun minut näkivät. Että sinun katse on polttava/terävä, loimuava jne. Mieheni sitä samaa.
Tosin luulen että minun silmän sinisyydestä johtuu. Sitten vielä että mikä se musta rengas siinä uloimpana on ihan pikimusta. Tuo tarkkaavaisen ilmeen xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Häntä silmiin katsominen on tavattoman vaikeaa. Punastun, häkellyn, en pysty olla hänen seurassaan kovin luonnollisesti. Ja kosketuskin iholla tuntuu joka solussa ja sielussa asti. Välillämme ei ole koskaan ollut mitään romanttista ja olen itse onnellisesti naimisissa. Mikään ei näitä tuntemuksia kohdallani selitä.. sielunkumppanuus?
Mulla työkaverin kanssa tuommoinen yhteys. Raastavaa..
Mullakin. Hankalaa kun kävellään pitkin käytäviä ja pitää välillä kommunikoidakin, enkä voi katsoa silmiin ja puhua luonnollisesti.
Mun mielestä se on sellainen pahan pojan merkki. Palavat silmät oli mielestäni esim. Harri Ollilla aikoinaan, en tiedä onko enää hänessä niin paljoa virtaa että näkyis silmissä. Ei siis mitkään "hunter eyes" eikä palavuus tule oikein noussa staattisissa kuvissa esiin, liikkuvassa kuvassa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ns. hunter eyes. https://i.imgur.com/xq16LGM.jpg
Eli leveät, kapeahkot, silmäluomi mahdollisimman piilossa, yläsilmäkulma tulee silmän päälle. Nuo ovat kaikista parhaimman malliset silmät, universaalisti. Lähes jokaisella miesmallilla on tuollaiset silmät.
Ei se ole sama asia, vaan siinä katseessa on jotain intiimiä eli ei pelkästään kauniit silmät. Ikään kuin vastapuoli todella näkisi sinut, jotain energiaa tai kemiaa tai karismaa katsojassa.
Ai että, tunnistin miesystäväni tästä kuvauksesta. Siinä vaatteet putoavat suorastaan itsekseen päältä.