Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö miehellä sellaset palavat silmät? :D

Vierailija
05.07.2019 |

Onko muilla sellanen et tuntuu et joillaki miehillä on sellanen ihana polte silmissä, ei voi katsoa silmiin kauan kun on pakko kääntää katse pois :D
Mä en tiedä mistä se tulee, silmien mallista vai väristä vai mistä.
Tää on siis ihan sellanen positiivinen juttu, ei mikään härski tai pervo.
Oon miettiny et tuntuuko vaan musta siltä vai onko kaikilla joittenki miesten kohdalla tällasta ??

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkoo ne toruvat vaii hämmentyneeet?

Vierailija
2/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkoo ne toruvat vaii hämmentyneeet?

Hämmentyneeet ne ei voi olla kun sillloin laskee kulmakaarvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko Turkka?

Vierailija
4/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimi Damien?

Vierailija
5/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomannut myös ja tuntunut naurettavalta koittavat saada kontaktia kiimassaan väkisin.

Vierailija
6/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän tunteen

Vierailija
7/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mai ais mai aiis

Vierailija
8/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mua nuorena tuijotti aina tällainen mies ja häntä kutsuttiinkin sitten tuttavapiirissäni "palaviksi silmiksi".

Vierailija
9/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus huomannut myös ja tuntunut naurettavalta koittavat saada kontaktia kiimassaan väkisin.

Eijei, en mä tarkota mitään sellasta kiimasta pervoa katsetta, vaan joillakin on luonnostaan sellanen palo silmissä et tuntuu et se katse porautuu sieluun asti ja näkee kaiken läpi, vaikee selittää! :D

Tänään taas tuli sellanen mies juhlissa vastaan, ja itse jotenki aina hämmentyy tällaisissa tilanteissa. En tiedä mihin se liittyy ja et onko sille joku psykologinen selitys 🤔

Vierailija
10/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vaasasta?

Vierailija
11/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä päin sanotaan, että on hullun kiilto silmissä. ja kannattaa välttää niitä miehiä.

Vierailija
12/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne sen miehen sytyttämän auton tulilieskat jotka heijastuu öögaan.

Vierailija
13/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset silmät on ihanat, jos ne katsovat sinuun viestien, että haluan juuri sinut, mutta ei, jos ne katsovat sinuun viestien, että haluan m*rhata juuri sinut :D

Vierailija
14/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä. Mieheni katse meinaa sängyssä sytyttää petivaatteetkin tuleen.

Vierailija
15/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Häntä silmiin katsominen on tavattoman vaikeaa. Punastun, häkellyn, en pysty olla hänen seurassaan kovin luonnollisesti. Ja kosketuskin iholla tuntuu joka solussa ja sielussa asti. Välillämme ei ole koskaan ollut mitään romanttista ja olen itse onnellisesti naimisissa. Mikään ei näitä tuntemuksia kohdallani selitä.. sielunkumppanuus?

Vierailija
16/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri nyt tule mieleen muiden silmiä, mutta minusta tuntuu välillä että minun, naisen, silmät ovat tällaiset.

Uusia tuttujakin kun katselen ja keskustelen jokin siinä toisessa viestittää että minun katseeni on "liian intensiivinen" ja minun on pakko katsoa pois. Se toinenkin alkaa vältellä katsettani.

En tiedä onko tämä todellista vai kuviteltua, mutta silmiäni on kommentoitu paljon.

Muilla vastaavia kokemuksia?

Varsinkin viimeaikoina - uusi ihmisiä kohdatessa asia on häirinnyt todella paljon.

Vierailija
17/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Häntä silmiin katsominen on tavattoman vaikeaa. Punastun, häkellyn, en pysty olla hänen seurassaan kovin luonnollisesti. Ja kosketuskin iholla tuntuu joka solussa ja sielussa asti. Välillämme ei ole koskaan ollut mitään romanttista ja olen itse onnellisesti naimisissa. Mikään ei näitä tuntemuksia kohdallani selitä.. sielunkumppanuus?

Mulla työkaverin kanssa tuommoinen yhteys. Raastavaa..

Vierailija
18/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioiteltua valppautta? Esittää hurjan pätevää? Aina on tosi reilu ja rehti ja reipas, aina kaikki on tärkeää, aina pitää olla hyvä mies!

Tunsin kerran tuollaisen nuoren ekonomistin. Se suhtautui tosi intohimoisesti työhönsä ja oli "täynnä elämää". Voi luoja. En sitten tiedä oliko se ihan oikeasti sellainen vai esittikö vain vai oliko sillä jokin maniavaihe päällä vai oliko se vain ihan dorka tyyppi. Monet ekonomistit ja tradenomit pitää yllä tuollaista roolia, myös osa lakimiehistä.

Vähän sitäkin silloin pohdin että käyttiköhän se tyyppi jatkuvasti jotain narkoottisia aineita. Tietyt narkoottiset aineet tuo lisää intensiteettiä katseeseen ja lisää puhtia olemukseen.

Vierailija
19/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liioiteltua valppautta? Esittää hurjan pätevää? Aina on tosi reilu ja rehti ja reipas, aina kaikki on tärkeää, aina pitää olla hyvä mies!

Tunsin kerran tuollaisen nuoren ekonomistin. Se suhtautui tosi intohimoisesti työhönsä ja oli "täynnä elämää". Voi luoja. En sitten tiedä oliko se ihan oikeasti sellainen vai esittikö vain vai oliko sillä jokin maniavaihe päällä vai oliko se vain ihan dorka tyyppi. Monet ekonomistit ja tradenomit pitää yllä tuollaista roolia, myös osa lakimiehistä.

Vähän sitäkin silloin pohdin että käyttiköhän se tyyppi jatkuvasti jotain narkoottisia aineita. Tietyt narkoottiset aineet tuo lisää intensiteettiä katseeseen ja lisää puhtia olemukseen.

Pidätkö kaikkea vierasta ja erilaista, erilaista tempoa, esityksenä tai feikkinä?

Ymmärräthän että tämä tulkinta on vain sinun päässäsi.

Vierailija
20/54 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eijei, en mä tarkota mitään sellasta kiimasta pervoa katsetta, vaan joillakin on luonnostaan sellanen palo silmissä et tuntuu et se katse porautuu sieluun asti ja näkee kaiken läpi, vaikee selittää! :D

Tänään taas tuli sellanen mies juhlissa vastaan, ja itse jotenki aina hämmentyy tällaisissa tilanteissa. En tiedä mihin se liittyy ja et onko sille joku psykologinen selitys 🤔

Ne tahtoo olla johtajia. Kaikkien johtajia työelämässä tai sun johtajia sängyssä. Ei ne oikeasti välttämättä mitään hyviä johtajia ole, mutta ne on hyviä esittämään. Esittämällä pääsee pitkälle, ne harjoittelee sitä paljon.