Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hidas handjob

Rouva77
05.07.2019 |

Onko orgasmiin vaikutusta että sinua runkataan hitaasti hellästi intensiivisesti kohti huipennusta? Tykkääkö tästä miehet? Ite voisin runkata ja ihastella miehen kalua vaikka kuinka ja kauan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä oi kyllä oi kyllä... Parin-kolme tuntia hivuttelua orgasmin reunalle ja pieni peruutus, koko ajan niin kiihottuneena, että tippaa valuu jatkuvasti. Sitten kun viimein päätetään että nyt saa tulla, niin vieläkin pidetään siinä rajalla niin kauan kuin mahdollista ja orgasmin alkaessa pari ihan vähän jämäkämpää vetoa, ja kyllä muuten sitten myös tulee. Uuh.

Tuohon kun vaimoni kärsivällisyys ja mielenkiinto riittäisi!

Vierailija
2/28 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei... Sehän on kuin katselisi jäätelön sulavan. Kivahan sitä on katsella kun nainen hoitelee hommia, mutta nykyään kun takana on jo paljon vuosia ja 10000 panoa niin täytyy sanoa, että kaikkeen kyllästyy. Nuorille pojille varmaan jännää runkkaamisen sijaan, mutta meillä mennään täysillä maaliin oli kyseessä kumpi vaan. Lopputulos ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei... Sehän on kuin katselisi jäätelön sulavan. Kivahan sitä on katsella kun nainen hoitelee hommia, mutta nykyään kun takana on jo paljon vuosia ja 10000 panoa niin täytyy sanoa, että kaikkeen kyllästyy. Nuorille pojille varmaan jännää runkkaamisen sijaan, mutta meillä mennään täysillä maaliin oli kyseessä kumpi vaan. Lopputulos ratkaisee.

Jaa, no meitä on moneksi. Itse taas keski-ikäisempänä olen huomannut, että mukavampi ottaa kaikki nautinto irti siitä kiihottuneesta olostakin eikä aina ryskätä päin orgasmia niin kovaa kuin kunto kestää. Kyllähän sitä tulee vaikka puolessa minuutissa jos haluaa, mutta kovin laimeaksi se jää verrattuna parin tunnin herkistelyyn. Nykyään ei aina edes tarvitse mennä loppuun asti, pelkkä hierontanautintokin voi riittää oikein tyydyttäväksi seksisessioksi.

Vaimo taas on muuttunut enemmän sellaiseksi, että jos ylipäänsä mihinkään seksin tapaiseen ryhdytään, niin sitten pitää mennä niin kovaa ja niin päätyyn kuin vaan mahdollista, muuten parempi olla edes ajattelemattakaan seksiä. Tokihan häntä mukava on silläkin tavalla panna, mutta kyllä mulle erittäin nautittavaa olisi myöskin pitkä ja hidas sessio yhdessä omaan tahtiin itseään tyydytellen ja toista katsellen. Toistaiseksi pitää tuollaisessa tyytyä vain omaan sooloon vaimosta fantasioiden.

4/28 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kiihottavaa ja sarjaa yes please!tuntuu äärimmäisen hyvältä.

Vierailija
5/28 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin kultaseni, hitaasti, hitaasti kohti räjähtävää huippua. Kun saisikin tuollaiselta nuorelta naiselta oikein hitaan handjobin ja toisella kädellä saisi paijata hänen kaunista pakarankaarta. M68v. 

Vierailija
6/28 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti olisi kivaa. :) Usein tuntuu olevan joku nopeuskilpailu, eli mahdollisimman nopeasti pitäisi saada homma maaliin. Oli sitten kyse suuseksistä tai käsipelillä hoitamisesta.

Nopeakin on toki kivaa, mutta kyllä laukeaminen ja koko homma tuntuu kivemmalta, jos sitä venyttää vaikka puoleen tuntiin. Välillä voi hidastaa tai vaikka pitää vähän taukoa niin että alkaa aavistuksen veltostumaan ja sitten taas hoidella kovaksi. Ja itselläni tulee runsaasti kiimalimaa niin että pian on liukastuspuolikin hoidettu.

Vierailija
7/28 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä nopeasti kevyellä puristuksella ja välillä kovaa puristaen hitaasti vedellen .

Näin on mieheni käskenyt tekemään ja hyväksi todettu

Vierailija
8/28 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuollaisen vaimon olisi saanut 50 luvulla, vaan taisihan niitä ollakin, ei vain kohdalle sattunut. Minun vaimoni ei enää mitään handjoobeja minulle anna, ikää hänellä on kuitenkin vasta 85 vuotta, mutta ei vaan enää kiinnosta ne hommat.

Tuollainen nuori 77 vuotias kuin sinä, niin olet varmasti virkiässä iässä vielä noihin sänkyhommiin. Itse olen 88 vuotias ja olisi kyllä hienoa nähdä noin nuoren naisen käsi siittimeni ympärillä, kyllä siinä siemenet lentäisi sellaisella vimmalla vatsalle, että pyörryttäisi hetken aikaa.

Vierailija
9/28 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tuollaisen vaimon olisi saanut 50 luvulla, vaan taisihan niitä ollakin, ei vain kohdalle sattunut. Minun vaimoni ei enää mitään handjoobeja minulle anna, ikää hänellä on kuitenkin vasta 85 vuotta, mutta ei vaan enää kiinnosta ne hommat.

Tuollainen nuori 77 vuotias kuin sinä, niin olet varmasti virkiässä iässä vielä noihin sänkyhommiin. Itse olen 88 vuotias ja olisi kyllä hienoa nähdä noin nuoren naisen käsi siittimeni ympärillä, kyllä siinä siemenet lentäisi sellaisella vimmalla vatsalle, että pyörryttäisi hetken aikaa.

Tämä!

Vierailija
10/28 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun mies tulee nopeammin kun käyttää hidasta taktiikkaa, ei heti täyttä vauhtia runnomalla.

Viimeksi otin öljyä avuksi, nuolin ja imeskelin kiveksiä pitkään, sitten todella hitaasti nuollen ja suukotellen kohti peniksen kärkeä, aina välillä palaten takaisin. Oli ihana katsella kalun nytkähtelyä kun oli niin virittynyt.

Kun vihdoin sain kärjen huulieni väliin ja koko kalun suuhun, niin mies laukesi ennätysnopeasti <3

Kyllä se tykkää myös kun käydään heti asiaan, mutta siinä nautintoa vie ehkä se suorituksen pakko.

Vierailija
11/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan runkkareiden fantasioita nämä jutut. Kun olet sen aiemmin mainitun 10000 oikeaa panoa kokenut niin ajatukset muuttuvat.

Vierailija
12/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan runkkareiden fantasioita nämä jutut. Kun olet sen aiemmin mainitun 10000 oikeaa panoa kokenut niin ajatukset muuttuvat.

No jos vain "oikea pano" 10000 kertaa peräkkäin on "oikeaa seksiä" joka lasketaan, niin aika köyhää on seksielämä. Sääliksi käy, jos sinua ei saa runkkailla etkä edes osaa kuvailla millainen runkkailu hyvältä tuntuu. Sitähän ketjun aloittaja kysyi, eikä panemisesta yhtään mitään.

Vierailija
13/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sitä, että kaikkeen kyllästyy. Silti tarve purkaa paineet säilyy. Looginen päätelmä on, että varsinkin hidastelu on ajanhukkaa sitten kun on tarpeeksi kokenut.

Vierailija
14/28 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas handjob liukkarin kera on yksi parhaista asioista mitä maailmassa on.

Vierailija
15/28 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hidas handjob liukkarin kera on yksi parhaista asioista mitä maailmassa on.

Mies samaa mieltä, mtä hitaampi ja kiduttavampi, sen parempi! Kieli mukaan sitten...

Vierailija
16/28 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa tänään hitaan handjobin. Ja vähän kieltä myös. Kostun siitä aina hulluna itsekin.

Vierailija
17/28 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen nainen jonka näen kyselevän tätä! Hienoa! Kalua voi runkata monella eri tavalla ja vaihtelu virkistää. Olet mahtava nainen!

Vierailija
18/28 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ketju! Ainakin minä tykkään juurikin hitaammasta menosta, sullon voi keskittyä kaikista pienimpiinkin tuntemuksiin ja orgasmi on paljon parempi. Hitaasti voi edetä joskus ihan loppuun asti.

Vierailija
19/28 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no meitä on moneksi. Itse taas keski-ikäisempänä olen huomannut, että mukavampi ottaa kaikki nautinto irti siitä kiihottuneesta olostakin eikä aina ryskätä päin orgasmia niin kovaa kuin kunto kestää. Kyllähän sitä tulee vaikka puolessa minuutissa jos haluaa, mutta kovin laimeaksi se jää verrattuna parin tunnin herkistelyyn. Nykyään ei aina edes tarvitse mennä loppuun asti, pelkkä hierontanautintokin voi riittää oikein tyydyttäväksi seksisessioksi.

Vaimo taas on muuttunut enemmän sellaiseksi, että jos ylipäänsä mihinkään seksin tapaiseen ryhdytään, niin sitten pitää mennä niin kovaa ja niin päätyyn kuin vaan mahdollista, muuten parempi olla edes ajattelemattakaan seksiä. Tokihan häntä mukava on silläkin tavalla panna, mutta kyllä mulle erittäin nautittavaa olisi myöskin pitkä ja hidas sessio yhdessä omaan tahtiin itseään tyydytellen ja toista katsellen. Toistaiseksi pitää tuollaisessa tyytyä vain omaan sooloon vaimosta fantasioiden.

Onpa miehet erilaisia. Itse haluaisin tuollaista mainitsemaasi seksiä nimenomaan. Hiljaa nautiskellen ja toista katsoen. No mies haluaa äkkiä ja nopeaan. Mutta taas poken parissa yksinään kuulemma nauttii juuri tuosta tunnin hiljaa nautiskelusta ja itsensä reunalla pitämisestä ja nautiskelusta.

Vierailija
20/28 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa miehet erilaisia. Itse haluaisin tuollaista mainitsemaasi seksiä nimenomaan. Hiljaa nautiskellen ja toista katsoen. No mies haluaa äkkiä ja nopeaan. Mutta taas poken parissa yksinään kuulemma nauttii juuri tuosta tunnin hiljaa nautiskelusta ja itsensä reunalla pitämisestä ja nautiskelusta.

Ehkä ei osaa rentoutua kanssasi samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä