Mitä musiikkigenreä sinä vihaat?
Vihaan rappia. Jos sitä voi edes musiikiksi kutsua.
Kommentit (108)
Nykyajan poppi tai miksi sitä kutsutaan. Täysin lahjatonta ja aivan surkeaa. Vihaan myös ala -arvoisia sovituksia joissa sovittaja ei hallitse edes musiikinteorian alkeita.
Heavy metal yms. okkultistinen mölinä.
En varsinaisesti vihaa mitään genreä, aina voi olla kuuntelematta, mutta R'n'B:tä VIHAAN!!!!!!!!!!!
SIIS VIHAAN NIIN PALJON!!!!!!!!!!!!! .....................Mutta siis en vihaa mitään.............NIIN PALJON KUIN R'n'B-MUSIIKKIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Örinähevillä vaihtuu biisi. Olen kai pohjimmiltaan sen verran rauhaa rakastava ihminen, etten yhtään pidä siitä tunteesta mikä örinähevin myötä välittyy, jotenkin rauhaton olo tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
speedmetal, trashmetal
Se on kylä THRASHmetal.
Kylä, kylä.
Tykkään kaikesta muusta mutta mutta heavy metallia vihaan.
Punk on jees.
Vihata on turhan voimakas sana, mutta sanoisin että fuusiojazz.
Virsienveisuu on vihonviimeistä laulelua, samoin moderni klassinen musiikki (siis meteli, ei sitä musiikiksi voi sanoa) ja ooppera. Klassinen ooppera on hyvää mutta nämä modernit joissa ei ole mitään melodiaa. Ja erityisesti pitää mainita MA Numminen, mitä tahansa hän sitten yrittääkään "laulaa". Pitäisi lailla kieltää. Kaikki muu kyllä menettelee.
Oikeastaan kaikki pinnalla oleva suomalainen hittimusa. Siitä ei ikinä tiedä onko se itse suomalaista hittimusaa vai parodiaa siitä. Kuulen sitä mainoksissa Spotifyssa, ja monesti ehdin ajatella, että haa! joku parodioi keekkiä, jiiveekeetä tai kaikkia niitä nenä-äänellä honottavia lukuisia sanneja ja annapuita.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen iskelmä
Se sellainen keskinkertainen uusi iskelmä on kauheaa.
Aiempaan keskusteluun tuli esimerkki tällaisesta:
Vanhat iskelmät taas ei, monet ihastuttavia aikansa hittejä.
Ja örinäheville myös ääni.
raskas hevi, todella noloa teineilyä. Sisältö nolla. En kyllä sitä vihaa, se on vain nolointa musiikkia.
En varsinaisesti vihaa, mutta Kaija Saariaho on todella yliarvostettua paskaa.
Suomiräppi, erityisesti ne jotka leikkivät jotain gangstaa. Noloa.
Laulutaidottomien nasaalikimittäjien autotune-tusinapoppi.
Mitään musiikkia en vihaa, mutta moderneja sinfonioita inhosin, kunnes aloin ajattelemaan, että ne eivät ole musiikkia, vaan äänitaidetta. Ja äänitaideteoksina ne ovatkin yllättävän hyviä. En minä niitä kyllä kuuntelemalla kuuntele, mutta taustaääninä ne ovat joskus ihan kivoja.
Olen aika valikoiva musiikin kuuntelija, mutta mitään genreä en sulje pois, kun etsin kuunneltavaa musiikkia. Jopa jazzin ja bluesin suuntaan pidän korvani auki, vaikka en toistaiseksi ole löytänyt siltä suunnalta yhtään mieleistäni kappaletta.
Nykypoppia suomeksi.
1. Sitä konetaustausta niksuntaa, ujeltamista, vongahduksia ja naksuntaa yhdistettynä aikuispissis-sanoituksiin. Useampi naisartisti tekee tätä.
2. Miesten laulamaa suomipoppi-iskelmää tyyliin Juha Tapio, Lauri Tähkä ja Antti Ketonen. Ka-ma-laa. Oksennus.
- eli oikeastaan kaikkea Iskelmäfestareilla Iskelmällä. Ja paljolti Suomipop-kanavalla myös.
Suomipop ja iskelmä
Terveisin Naispelko23
Vihaan näitä:
- Genre
- Riffi
- Intro
- Jatsi
- Räppi
- Maakuntalaulut
- Joululaulut
Vierailija kirjoitti:
raskas hevi, todella noloa teineilyä. Sisältö nolla. En kyllä sitä vihaa, se on vain nolointa musiikkia.
Mitähän musiikkilajia tarkoittaa raskas raskas metalli?
Räpistä en tykkää itsekään. "Levikset repee" sekä sen parodiaversio "Smurffit ei häpee" nyt on ihan OK, mutta muuten räppi ei ole minun juttuni.
Tämä *ei* kuitenkaan omalla kohdallani tarkoita sitä, että vihaisin ihmisiä, jotka tykkäävät räpistä, tai että toivoisin räppäreille kärsimystä. Omaa musiikkimakuaan kun ei oikein voi tietoisesti valita.
Jazz
Iskelmä
Nykyinen pop-"musiikki"
EDM
"Kokeellinen musiikki" vai mitä sitä on