Vain roskaväki menee polkupyörällä?
Ei sitä että heti keksi mitään glamouria. Kunnosta huolehtiminen on tietysti yläluokkaisenkin ihmisen elämässä tärkeää, mutta se tehdään omana suorituksenaan eikä sotketa tavallisen arjen etäisyyksien kulkemiseen. Joko mennään autolla tai sitten kävellään. (käveleminen siistimpää ja elegantimpaa kuin pyörällä sotkeminen).
Kommentit (33)
Ei perhana mikä se sellainen ihminen on joka ei pyöräile. Kaikkien täytyy pyöräillä ja omistaa pyörä. Kyllä jotain vikaa ihmisessä täytyy pahasti olla kun tai jos ei pyöräile. Kaikki pitäisi pakottaa mennä esim. töihin ja kauppaan pyörällä. Ei kävelyä, ei metroja. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Ei perhana mikä se sellainen ihminen on joka ei pyöräile. Kaikkien täytyy pyöräillä ja omistaa pyörä. Kyllä jotain vikaa ihmisessä täytyy pahasti olla kun tai jos ei pyöräile. Kaikki pitäisi pakottaa mennä esim. töihin ja kauppaan pyörällä. Ei kävelyä, ei metroja. Hyi.
Älä nyt. Pyöräilijät ovat vain kiihkeää väkeä ja suhtautuvat varsin kiihkeästi harrastukseensa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Onko kamalaa jos ei pyöräile ja jos ei niin pitäisikö ehdottomasti ja jos kyllä niin miksi? Kysyn siis pyöräilijöiltä? Itselläni ei ole pyöräilystä tai pyöräilijöistä sen kummempia mielipiteitä. Jokainen liikkukoon miten haluaa, vai pitäisikö se mennä jotenkin toisin. Ai niin, itse mieluiten kävelen tai pidemmät matkat bussilla.
Minä pyöräilen työmatkani ja joskus muutenkin joko huviksi tai hyödyksi. Pitkälti olosuhteiden pakosta ja mieluummin kulutan työmatkani pyörän satulassa kuin bussissa. Molemmilla tavoilla kuluu sama aika. Minusta sinä saat pyöräillä tai olla pyöräilemättä, mutta työmatkalla kohtaamani pyöräilijänaiset ovat hurjan viehättäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt. Pyöräilijät ovat vain kiihkeää väkeä ja suhtautuvat varsin kiihkeästi harrastukseensa. 🤭
No joo, pyöräiljijöitäkin on moneen junaan. Kuten myös autoilijoita ja rullalautailijoita. Turhan moni pyöräilijä on kieltämättä tarpeettoman agressiivinen koska hän juoutuu liikenteessä jatkuvasti tinkimään oikeuksistaan ja väistämään kaikista ilmansuunnista tulevia autoilijoita.
Toi köyhyyden yhdistäminen pyöräilyyn on niin venäjän heiniä :D mun venäläinen kaveri oli ihan yllättynyt miten paljon me täällä suomessa pyöräillään kun näki esim. yliopistojen pihojen pyörämäärän. Sit se oli itekki lopulta sitä mieltä että coolia hommaa tämä hyötyliikunta finskeiltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kamalaa jos ei pyöräile ja jos ei niin pitäisikö ehdottomasti ja jos kyllä niin miksi? Kysyn siis pyöräilijöiltä? Itselläni ei ole pyöräilystä tai pyöräilijöistä sen kummempia mielipiteitä. Jokainen liikkukoon miten haluaa, vai pitäisikö se mennä jotenkin toisin. Ai niin, itse mieluiten kävelen tai pidemmät matkat bussilla.
Minä pyöräilen työmatkani ja joskus muutenkin joko huviksi tai hyödyksi. Pitkälti olosuhteiden pakosta ja mieluummin kulutan työmatkani pyörän satulassa kuin bussissa. Molemmilla tavoilla kuluu sama aika. Minusta sinä saat pyöräillä tai olla pyöräilemättä, mutta työmatkalla kohtaamani pyöräilijänaiset ovat hurjan viehättäviä.
Ja bussin, metron, ratikan, omien jalkojen käyttäjät ovat mitä?
Glämöyr on tärkeää aplle. Siksi mikroahortsit, korkkarit, keinonahkatakki ja BMI 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olosuhteiden pakosta? Eikö varaa bussilippuun tai ei ole julkisia yhteyksiä? Harvalla varmaan menisi esim. työmatkaan sama aika pyörällä kun julkisilla. Veikkaan useimmilla matka ajallisesti pitenisi ja aika on aika monella kortilla. Kauppaostoksiin saattaa pyörä olla kätevä, jos ei tykkää kantaa ja matka kohtuullinen.
Painelen päivittäin fillarilla töihin, hoitamaan dementikkoja. Ok, olen luuseri, kun en palkallani voi ostaa autoa.
Ei mun pyörässä tarvitse ola glamouria,
Olen itse se glamour. Ilmestys! Tajuatko, tällaiseksi synnytään.
<3
Pyöräily on kuin purjehtiminen. Älykäs metodi.
Hienostunutta älykästä voiman hyödyntämistä.
Toki joku aurinkovoimalla toimiva sähköpotkulauta on mainio myös.
Hyvin taolainen metodi kuten judo on.
Seuratkaa egoanne. Ego ei ole vihollinen vaan hyväksykää egonne.
Ja nuolkaa takamustani. Pyöräilin ihan äsken 60km lenkin. Takamus haisee juustolle.
Autoilijat älköön vaivautuko. Halveksin teitä ylimielisesti ylähuuli kohollaan.
Polkeminen on potkimista hitaasti. Mä potkin pikkuautoja harrastukseksi. Vedän maihareilla niitä littanaksi omissa yksityistiloissani. Ostan klassisia hienoja pikkuautoja ja poljen ne murskaksi maiharini alle.
Miettikääpä sitä. Ajatelkaapa sitä autoilijat. Mä voitan teidät kilpa-ajossa. Mä oon mies ja te ette ole. Minä olen. Minä voitin.
T: 60km takana oon voittaja ja te ette oo