Olin tupakalla kun joku joku uppo-outo nainen tuli autolla, heitti jätesäkillisen vaatteita jalkoihini ja huusi että tuossa sen pa""n tavarat!
Kommentit (20)
Ei kannata polttaa. Keuhkot menevät.
Minäkin suosittelen tupakoinnin lopettamista.
Lopeta tupakointi, selvitä kuka on pa""n ja heitä säkki roskiin.
Ensimmäisenä tulee mieleen että olet puuhaillut jonkun varatun miehen kanssa (tai vaikka naisenkin, koska voihan kyseessä olla lesbosuhde) ja nyt on vaimo saanut tietää ja toi miehen kamat sinulle mielenosoitustyyliin.
Jos et ole puuhaillut varattujen kanssa, on nainen erehtynyt henkilöstä.
Jos vaatteet säkissä olivat pesemättömiä, älä koske!
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vaatteita siinä näytti olevan, musta t-paita kokoa XXl ainakin ja mustat farkut en sen kummememmin tonkinut.. suhdetta minulla ei ole kenenkään mieheen, tai naiseen :D
A.p
Auton merkki ja malli? Saitko rekisterinumeroa muistiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tupakointi tappaa, kaikki haluavat tietää pa""n ja säkissä voi olla jotain ällöä.
Selvästi salaliitto luteiden levittämiseksi, kukapa voisi vastustaa tuollaiseen säkkiin katsomista...
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulee mieleen että olet puuhaillut jonkun varatun miehen kanssa (tai vaikka naisenkin, koska voihan kyseessä olla lesbosuhde) ja nyt on vaimo saanut tietää ja toi miehen kamat sinulle mielenosoitustyyliin.
Jos et ole puuhaillut varattujen kanssa, on nainen erehtynyt henkilöstä.
Yksi vaihtoehto on myös se että ap on trolli ja tämä kommentti taas juuri se, mitä ap aloituksellaan haki. Ties vaikka on ap:n itsensä kirjoittama.
Hei mulle kävi samoin! Joku nainen paiskasi autostaan säkin pihaani ja huusi, että pidä prkl köyhänapusi! Siis mitä? 😲
No ihme! Ensin epäilin, että tämä on taas joku huonompi provo, mutta minuutti sitten kun olin kotini ulko-ovella, niin siihen pysähtyi punainen volkswagen golf. Noin nelikymppinen nainen nousi autosta, avasi takaoven ja otti sieltä mustan muovisäkin. Sen hän heilautti kadulle eteeni ja sihisi jotain "s*atanan h*moista". Kaasutti tiehensä ja jäin ihmettelemään mistä on kyse. Ja olen siis mies.
Vierailija kirjoitti:
No ihme! Ensin epäilin, että tämä on taas joku huonompi provo, mutta minuutti sitten kun olin kotini ulko-ovella, niin siihen pysähtyi punainen volkswagen golf. Noin nelikymppinen nainen nousi autosta, avasi takaoven ja otti sieltä mustan muovisäkin. Sen hän heilautti kadulle eteeni ja sihisi jotain "s*atanan h*moista". Kaasutti tiehensä ja jäin ihmettelemään mistä on kyse. Ja olen siis mies.
Elekää viittikö! Ihan tässä maailmanlopun tunnelmat on jo. En uskalla kotia palata kun ei tiiä montako säkkiä sinne on viskelty ja mitä.
Tunnistatko tavarat?