Varasin liput eräälle keikalle koska luulin saavani lapsen yökylään
Keikkaan vielä pari viikkoa aikaa mutta ne harvat yökyläpaikat kieltäytyi eikä mies halua että menen yksin. Mitä sinä tekisit?
Kommentit (38)
Hienosti olet hoitanut kaiken. Minkälainen vatipää lapsi oikein on jos häntä ei haluta minnekään? Entä miksi ihmeessä mies ei halua päästää sinua yksin menemään? Eikö hän luota sinuun? Miten sinulla voi olla sellainen tilanne, että ei ole kavereita?
Ihan mystisiä juttuja.
Miksi mies ei voi jäädä kotiin hoitamaan omaa lastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paikallista 4h-yhdistystä josta voisi kysyä hoitajaa?
Jotain teinejä ehkä löytyy. Täytyy katsoa.
Uuuh... iskä kotosalla ja teinityttö vahtimassa lasta?
Miten niin iskä kotosalla. Menee vahtimaan ap:tä, hänhän ei saanut mennä yksin. Jos isä olisi kotona, ei lastenvahtia tarvittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti olet hoitanut kaiken. Minkälainen vatipää lapsi oikein on jos häntä ei haluta minnekään? Entä miksi ihmeessä mies ei halua päästää sinua yksin menemään? Eikö hän luota sinuun? Miten sinulla voi olla sellainen tilanne, että ei ole kavereita?
Ihan mystisiä juttuja.
En tiedä, miksi lasta ei haluta minnekään. Yleensä täälläpäin isovanhemmat hoitavat lapsenlapsiaan ja meillä niitä ei ole. Ilmeisesti mies ei luota minuun vaikka ei ole mitään syytä olla luottamatta. Minulla ei vaan ole koskaan ollut kavereita, olin aikanaan 9v koulukiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei voi jäädä kotiin hoitamaan omaa lastaan?
Niinhän se on tehtävä kun en yökyläpaikkaa, lapselle saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mystisiä juttuja.
En tiedä, miksi lasta ei haluta minnekään. Yleensä täälläpäin isovanhemmat hoitavat lapsenlapsiaan ja meillä niitä ei ole. Ilmeisesti mies ei luota minuun vaikka ei ole mitään syytä olla luottamatta. Minulla ei vaan ole koskaan ollut kavereita, olin aikanaan 9v koulukiusattu.
Eli mies tietää sun taustan ja alistaa sua silti? Sulla ei ole yhtään kavereita, eikä ilmeisesti lapsellannekaan mene kovin lujaa?
Jos tää ei ole provo niin onpa aika ikävästä tilanteesta kyse. Olet ikään kuin lyöttäytynyt vapaaestoisesti yhteen uuden kiusaajan (miehesi) kanssa ja nyt lapsesikin on jo joutunut syrjittyyn asemaan.
Pistä nyt nyrkkiä pöytään ja sano miehelle, että sinä haluat mennä ja sinä menet, ja hän voi edes yhtenä iltana hoitaa omaa lastaan. Jos ei onnistu, sitten uhkaat erolla.
Kun olet pitänyt hauskaa yhden illan, rupeat miettimään miten voisitte parantaa elämäänne ja saada enemmän tukea perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mystisiä juttuja.
Eli mies tietää sun taustan ja alistaa sua silti? Sulla ei ole yhtään kavereita, eikä ilmeisesti lapsellannekaan mene kovin lujaa?
Jos tää ei ole provo niin onpa aika ikävästä tilanteesta kyse. Olet ikään kuin lyöttäytynyt vapaaestoisesti yhteen uuden kiusaajan (miehesi) kanssa ja nyt lapsesikin on jo joutunut syrjittyyn asemaan.
Pistä nyt nyrkkiä pöytään ja sano miehelle, että sinä haluat mennä ja sinä menet, ja hän voi edes yhtenä iltana hoitaa omaa lastaan. Jos ei onnistu, sitten uhkaat erolla.
Kun olet pitänyt hauskaa yhden illan, rupeat miettimään miten voisitte parantaa elämäänne ja saada enemmän tukea perheelle.
Tässä kontekstissa tuo on lähinnä huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mystisiä juttuja.
Ei lapsessa tarvitse olla mitään vikaa vaikka häntä ei huolittaisi yökylään juuri tiettynä päivänä, etenkään keskellä kesää (ihmisillä voi olla menoja perheen kesken).
Toisekseen aloittaja on palstan pitkäaikainen vakikirjoittaja ("ammattivalittaja"), jolla tosiaan tuntuu olevan monella tapaa erikoinen perhetilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mystisiä juttuja.
Tässä kontekstissa tuo on lähinnä huvittavaa.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mystisiä juttuja.
Ei lapsessa tarvitse olla mitään vikaa vaikka häntä ei huolittaisi yökylään juuri tiettynä päivänä, etenkään keskellä kesää (ihmisillä voi olla menoja perheen kesken).
Toisekseen aloittaja on palstan pitkäaikainen vakikirjoittaja ("ammattivalittaja"), jolla tosiaan tuntuu olevan monella tapaa erikoinen perhetilanne.
Miten niin "erikoinen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita lastenhoito palveluja
Täällä ei ole mll. n lastenhoitopalvelua. Ainoa vaihtoehto jos saisi jonkun teinin lasta hoitamaan.
Yllättävää ettei juuri seillä päin ei ole. :D Kai tiedät että suurinmalla osalla noista hoitajista on auto käytöstä ja ne osaa ajaa teille vähän kauempaakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopisin miehen kanssa, että menen tällä kertaa ja mies saa mennä sitten jotain muuta katsomaan toinen kerta.
Miksi aina pitäisi järkätä niin, että ei käy koskaan missään?
Mulle tuo kävisi oikein hyvin. Miehen mielestä, hän on käynyt elämässään ennen lasta tarpeeksi viihteellä ja nyt kun ei yhdessä päästä, niin odottaa siihen asti kun lapsi on 18v.
No sittenhän sulla on lapsen hoito järkätty siihen asti että lapsi on 18v.
Asutko Pirkanmaalla? Pystyttekö tuomaan lapsen hoitoon? Kyllä hän meille mahtuisi. Jos ei ole koiralle allerginen.
Meillä oli illan 10v kaksin serkkunsa kanssa ja tulimme tolkuissamme puolen yön jälkeen kotiin. Kaikilla oli kiva ilta.
Mitä, jos sua alkaa huimaamaan siellä keikalla ja sä oot yksin?
Miksi hankit keikkaliput ennen kuin oli lapselle hoitopaikka?
Ei, kyllä mun mieheni on oikeasti tuollainen.