Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sun täytyy laittaa ruokaa meille, koska en osaa"

Vierailija
05.07.2019 |

Kuulin miehen sanovat tuoreelle avovaimolleen noin. Miten itse reagoisit, jos sinulle sanottaisiin noin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osannut ruokaa laittaa naimisiin mennessäni. Mutta kummasti se motivoi opettelemaan.

Vierailija
2/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naurahtaisin ja toteaisin, että kannattaa ottaa henkivakuutus omaisten turvaksi, nälkäkuoleman uhka on konkreettisempi kuin koskaan.

Vierailija
4/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että opetellaan yhdessä.

Vierailija
5/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että sopii hyvin, mutta kokki päättää mitä syödään. 

Vierailija
6/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii oikein hyvin 😊

Vierailija
7/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin, et se on sit minä joka määrää tahdin. Jos haluaa poiketa ruuasta, nii tarttuu ite paistolastaan.

Vierailija
8/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Käyt kaupassa, ruoan jälkeen hoidat tiskit.

Vierailija
9/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverin tavatessa hän oli juuri muuttamassa poissa kotoa ensimmäistä kertaa ja eikä osannut edes kananmunaa keittää. Siitä asti on omatoimisesti opetellut ja kokannut lähes joka päivä ja nyt on kaapit täynnä mitä erilaisempia ruoka-aineita ja oikein innolla odotan päästä kokeilemaan mitä herkkua on taas kokannut. 

Vierailija
10/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystava sanoi mulle jotakuinkin noin; pahoitteli etta haluaisi myos tehda ruokaa, mutta kun ei osaa.

Vastasin, etta netti on pullollaan hyvia ruokaohjeita. Ei tullut mieleenkaan alkaa itse vetovastuuseen ruokahuollosta yhteen muuttaessa, silla olen itse kokopaivatoissa ja han on tyottomana. 

Nykyaan valmistaa ruokaa laidasta laitaan! Jos on lukutaitoinen ja vahankin "alykkaampi", osaa kylla opetella tekemaan ruokaa. Ei se ole mitaan avaruustiedetta. 

Ja mina paasen joka ilta valmiiseen poytaan. <3 

(Viikonloppuisin tosin mina laitan ruuat, tykkaan ruuanlaitosta.) 

Vierailija
11/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nuoret naiset osaa muuta kuin lämmittää mikrossa.

Vierailija
12/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nuoret naiset osaa muuta kuin lämmittää mikrossa.

Ja miksi pitäisi osata jos miehetkään ei osaa?

Vierailija
13/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin miestä. Itse opin hyväksi kokiksi peruskoulun vuoden kestäneiden pakollisten kotitalousopintojen aikana. Sen enempää en koulussa kotitaloutta opiskellut. Olisin tästä syystä huolissani siitä, jos kumppanini vaikuttaisi olevan idiootti, joka ei samassa määrin kuin minä uusia asioita kykene omaksumaan.

Vierailija
14/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin miestä. Itse opin hyväksi kokiksi peruskoulun vuoden kestäneiden pakollisten kotitalousopintojen aikana. Sen enempää en koulussa kotitaloutta opiskellut. Olisin tästä syystä huolissani siitä, jos kumppanini vaikuttaisi olevan idiootti, joka ei samassa määrin kuin minä uusia asioita kykene omaksumaan.

Meillä lähinnä vaan leivottiin, koska se oli halpaa ja kunnon ruokaa tehtiin ihan äärestä harvoin ja nekin huonoista ja halvoista raaka-aineista.  

Vierailija
15/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähinnä vaan leivottiin, koska se oli halpaa ja kunnon ruokaa tehtiin ihan äärestä harvoin ja nekin huonoista ja halvoista raaka-aineista.  

Meillä suunniteltiin aterioita alusta loppuun asti. Mutta joka tapauksessa, kyllä tuolla pitäisi jo jonkinlainen kiinnostus ruoanlaittoon perehtymiseen omalla ajallaan syntyä, jos vain jotain oppimiskykyä löytyy.

Vierailija
16/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitähän se parisuhde on, että rintarinnan tehdään kumpikin omia vahvuuksia käyttäen. Toinen ei osaa tehdä ruokaa, mutta varmaan osaa pestä pyykkiä, käydän kaupassa, käyttää asitianpesukonetta, imuroida, jne. Molemmille varmaan riittää tekemistä. Ja älkää vedotko, että noita ei tarvitse tehdä joka päivä. Ei tarvi ruokaakaan kun tekee enemmän kerralla ja pakastaa.

Omat lapset on nyt peruskouluiässä ja nuo kotitaloustunnit on yhtä tyhjän kanssa. Hyvä, kun ei käytetä lastenleluja virtuaaliruuanlaittoon. 

Vierailija
17/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulassa oltaisiin. Sillä en ole tuota taitoa opetellut oman egoni jatkeeksi. Koulun kotitaloustunnilta muistan tasan yhden reseptin, tomaattisipulisalaatin. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
18/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen omat sapuskat. Einekset on kuraa.

M32

Vierailija
19/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi päässyt käymään noin, koska kokkasimme toisillemme jo seurusteluvaiheessa.

Mutta en varmaan osaisi sanoa tuohon mitään, paitsi ehkä "sun kannattaa tajuta saman tien, että mun ei TÄYDY tehdä yhtään mitään".

Sitten laittaisin ruokaa silloin kun minua huvittaa.

Vierailija
20/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pyytäisin anteeksi, sillä olisin jotain ikävää sanonut toisen ruuanlaitosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän