Onpas Anu Sagim yhtäkkiä rypistynyt
Ikää kuitenkin vain 57 vuotta, varmaan kuluttava, haureellinen elämä kurtistaa tuonkin mummon.
Kommentit (51)
Muita haukkuu rumaksi, taitaa tulla itselleenkin se kohtalo.
Mun mielestäni kyllä tuon ikäiseksi hyvin säilynyt. Harva 57-vuotias näyttää tuolta.
So what? En kannata itse laskeutua samalle tasolle kommenteissaan kuin mikä hänelle on ollut tyypillistä.
Liikaa aurinkoa vuosikymmenet. Ja ehkä tupakkaakin.
Siis hän on ihan h-vetin kuuma kissa! 😮 Voisin kiinnostua ihan ulkokuoren vuoksi. Ei oo todellakaan mitenkään rypistynyt, vaan tosi raikkaan näköinen. Mutta hänen monet kommenttinsa ovat varsin lapsellisia.
T. Itseään reilustikin vanhemmista naisista kiinnostunut
Eikös yleensä itsensä hyvin hoikkina pitäneille käy niin, että iho rypistyneempi kuin vähän pyöreämmillä kanssasisarilla?
Noin muuten, 57 v. ei tosiaan nykyisin ole kovin vanha. Anua itseään ei rypyt haittaa ja eiköhän lyyliä ole varotoimina leikelty ja käsitelty maksimimäärä. Noilla menee.
Uutta tämä, että nyt jo virolaiset miehet saavat osansa Anun nenännyrpistyksistä. Mahtaa olla maassaan suosittu hahmo.
Joo, ihan törkeen ryppynen rusina 57-vuotiaaksi, NOT!
Näkisittepä mun naaman,
-samanikäinen
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006163457.html
Nyt seurustelee epävarmuudessaan kahden miehen kanssa, jotta tuntee itsensä hyväksytyksi kaikesta huolimatta.
Syynä voi olla ihan jokin muu, esim. se, että pitää niistä suhteen hyvistä puolista. Ehkä hänellä vain riittää virtaa useammallekin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni kyllä tuon ikäiseksi hyvin säilynyt. Harva 57-vuotias näyttää tuolta.
Niinkö? Olen pari vuotta Anua vanhempi, mutta kasvoni ovat ihan sileät, vailla mitään ryppyjä - ja tunnen muitakin ikäisiäni, joilla ei ole yhtään ryppyjä.
Noi hamsteriposket on järkyttävät. Voi Anu-rukkaa. Ei osaa vanheta tyylikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt seurustelee epävarmuudessaan kahden miehen kanssa, jotta tuntee itsensä hyväksytyksi kaikesta huolimatta.
Syynä voi olla ihan jokin muu, esim. se, että pitää niistä suhteen hyvistä puolista. Ehkä hänellä vain riittää virtaa useammallekin miehelle.
Aika halpa-arvoista, kun seurustelee varatun miehen kanssa ja vielä toisenkin miehen kanssa yhtäaikaa.
Mitä haluaa todistella ja kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Siis hän on ihan h-vetin kuuma kissa! 😮 Voisin kiinnostua ihan ulkokuoren vuoksi. Ei oo todellakaan mitenkään rypistynyt, vaan tosi raikkaan näköinen. Mutta hänen monet kommenttinsa ovat varsin lapsellisia.
Käynti Specsaversillä voisi auttaa.
Siis oliko linkki väärin? Anuhan on käsittämättömän freesi ikäisekseen. Toki kaulassakin alkaa ikä näkyä, mutta nainenhan on pian 60! Oikeassa elämässä kuusikymppisten naamat roikkuu jo kunnolla ja kaula lerpattaa, vaikka tietysti av:n kuusikymppiset menee kolmekymppisistä, omasta mielestään. :)
Vierailija kirjoitti:
Näkisittepä mun naaman,
-samanikäinen
Sama täällä Anu näyttää 20 v mua vanhemmalta vaikka sama ikä. Ja on näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisittepä mun naaman,
-samanikäinen
Sama täällä Anu näyttää 20 v mua vanhemmalta vaikka sama ikä. Ja on näin.
Etenkin kaula...on jo mummon Anulla. Myös jokerimaisuutta on jo fyllingeistä.
Anulle on tehty lukuisia toimenpiteitä kasvoihin, vrt tavis 57-vuotias.
Eli voi olla hot.
On tehty kirurgiaa ja pistoshoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynti Specsaversillä voisi auttaa.
Nuo ovat makuasioita, mutta mielestäni hänen näköisensä on fyysisessä mielessä todella seksikäs. AV-palstan naiset taitavat vain olla kateellisia, kun toinen on aidosti kuuma tapaus yli viisikymppisenäkin. Tosin tiedän pari jopa vielä paljon parempaa suomalaistakin leidiä.
T. Itseään vanhemmista naisista kiinnostunut
"Vain". Suurin osa suomalaisista tortuista alkaa siinä 40 kymppisenä olemaan aika hirvittäviä kurtturuusuja. Haperot haisee, rinnat roikkuu, läskit lyllyy ja kaikki ongelmat on miehesten vikoja.