Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sairas lapsi pitää väkisin totuttaa karkkiin?

Vierailija
05.07.2019 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006163495.html

Kivat tytölle mutta taas hukkaan mahdollisuus pelastaa yksi tuleva aikuinen elintapasairauksilta ja riippuvuudelta. Sairaus on helpoin tapa kieltäytyä turhilta mummopulliltakin jos ei tahdonvoima riitä. Tällaisilla pilataan seuraava sukupolvi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keliakia ole sairaus.

Mun mielestä hyvä markkinointikampanja CM-kauppiaalta. Tuskin on kannattavaa pitää erikseen keliakia-irtokarkkeja, mutta kaunis ajatus kuitenkin. Ja joku rohmu kuitenkin tulee sinne keliakiahyllylle sotkemaan tavallisella kauhalla, vaikka olisivat eri puolella kauppaa nuo hyllyt.

Vierailija
2/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 jatkaa. Siinä mielessä olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että lapset (eikä aikuisetkaan) tarvitse irtokarkkeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mikä keliakia on jos ei sairaus? Ominaispiirre?

Komppaan aloittajaa: huomaavainen mutta huono idea.

Vierailija
4/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 jatkaa. Siinä mielessä olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että lapset (eikä aikuisetkaan) tarvitse irtokarkkeja. 

Eikä alkoholia. Kaikki kotikaljaa vahvemmat alkoholijuomat pitää poistaa kaupoista Alkoon.

Vierailija
5/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä alkoholia. Kaikki kotikaljaa vahvemmat alkoholijuomat pitää poistaa kaupoista Alkoon.

Ei haittaisi mun elämää yhtään, vaikka alkoholit pitäisi hankkia Alkosta. 

Vierailija
6/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keliakia on sairaus, myös ihan keliakialiiton mukaan.

Vierailija
7/7 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi sympaattinen tempaus.

Av:lla totta kai sokerinvihaaja-nat.simutsit ahdistuvat välittömästi, kun sairaskin lapsi saa välillä suunsa makeaksi. Pari irtokarkkia naamaan ja TSÄDÄM! Peli on menetetty, ipana on nyt tuomittu olemaan obeesi diabeetikko loppuikänsä.

Kauppiaalle iso peukku tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan