Synarelasta kiire!
Olisiko kenelläkään myydä/antaa synarela nenäsumutetta? miel. tampereen alueelta. Kun kävi niin että unohdin pyytää uutta reseptiä käydessäni klinikalla, omani on aika lopussa. Minun pitäisi käyttää kyseistä lääkettä sunnuntai aamuun asti. Olen koeputkihedelmöityshoidossa.
vastaathan tänne palstalle... Jos sinulla ei tarvetta enää kyseiseen lääkkeeseen tai muuten vaan tarpeettomana..
En haluaisi että hoito epäonnistuu, ja nyt on vielä viikonloppu edessä.. meillä on punktio ensi viikon tiistaina. Munasolut olivat nyt 17mm.
kiitos!
Kommentit (7)
Se on mennyt jo kiinni... En saa mistään lisää sumutetta.. Kaikkein ärsyttävintä on että en tiedä riittääkö se vai ei!!
Tietääkö kukaan Tays päivystynumeroa, onko se auki viikonloppunakin.. kaippa sielläkin lääkäreitä on, jotka vosivat määrätä reseptin.
Mutta kenelläkään ei taida olla ylimääräistä synarelaa.. pullosta on vaikea arvioida paljonko jäljellä..kyllä ottaa päähän!
Mulla on avaamaton pikkupullo Synarelaa n. 40 km Tampereelta, jos tarvitset.
Ihan tk-lääkärikin päivystyksessä varmasti reseptin uusii, ota edellinen resepti mukaan. Synarelassa on onneksi tosi reilu hutivara (niitä puhdistussuihkauksia varten), joten jos ei kauhean montaa päivää tarvitse venyttää, niin varmaankin riittää.
Mutta tosiaan hätävarana täältä löytyy pullo :) Laita vaikka s-postiosoitteesi, niin meilaan kännynumeroni.
Olipa mukava, kun sain vastauksen. Tänä aamuna sain vielä annoksen... Eli enää kaksi suihkausta pitäisi saada.. Huomenna aamulla on viimeinen.
Ei sen kauempaa enää, ollaan jo aika loppusuoralla tässä hoidossa. Tänään tulee viimeinen piikkikin.
Eiköhän sieltä vielä ne 2 löydy.
Missäpäin asustelet, jos kuitenkin käy niin että pullo täysin tyhjä?
Minä olen kaikissa neljässä hoidossani käyttänyt Suprecuria, mutta minusta täysin verrattava Synarelaan. Yhdessä hoidossa lääkäri arpoi toisen ultran jälkeen , koska lopetan sumun käytön.Itse olen yleensä ottanut viimeisen sumun lauantai aamuna, tai puolilta päivin (suprecuria otetaan n.6 h välein) jos punktio on ollut maanantaina. Mulla oli silloin suprecur vähissä ja hän sanoi että jos saan pe päivällä vielä otettua niin ok!
Eri lääkäritkin määrää sumut eri aikaan lopetettavaksi. sitä paitsi olen saanut Suprecur-pullosta paljon ennemmän suihkauksia mitä ohjeessa lukee. Siinä ohjeessa oleva annosmäärä on se, mitä siinä pullossa on VÄHINTÄÄN oltava. Kyllä se riittää!!!
Tsemppiä kovasti loppuhoitoon!!
rriitu
Olisko sun nmahdollista soittaa klinikalle ja pyytää niitä määräämään resepti sua lähinnä aukiolevaan apteekkiin?
toivottavasti apu löytyy!
-mooli