Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö ihmiset kehtaavat kysellä, tuliko "tyttö" vai "poika"?

Vierailija
04.07.2019 |

Kysymys tuliko "tyttö" vai "poika" on tietysti loukkaava, koska siitä välittyy ajatus, että vanhemmat sukupuoliolettavat vauvan jompaan kumpaan keinotekoiseen sukupuolikategoriaan.

Eopäilemättä lapsen kasvataminen "työtksi" tai "pojaksi" tullaan seuraavan 10-15 vuoden kuluessa rinnastamaan lainsäädännöllisesti henkiseksi väkivallaksi eli pahoinpitelyrikokseksi. Silti luulii ihmisten jo tässä vaiheessa osaavan olla kyselemättä noin tökerösti.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme öyhötystä. Kyllä me vielä ollaan ihan eläintietoisuuden tasolla, me ihmiset. Niin kauan kun tapamme lajitovereitamme ja kohtelemme luontoa ja eläimiä toinen toistaan kammottavemmilla tavoillla. Kehittyneemmillä humanoidiroduilla ei ole enää sukupuolia mutta ihmisillä on vielä.

Vierailija
42/48 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta alkoi tuntua, että tuo aloitus oli provo, ja me kaikki mentiin halpaan. Ei kukaan voi olla oikeasti noin kimmastunut tällaisesta asiasta.

Mutta toki tämä keskustelu kertoo siitä, että uusfeministien idea siitä, että kaikki sukupuolierot ovat vain kulttuurisia eli opittuja, EI ole lyönyt itseään läpi pienten lasten ja vähän isompienkin äitien mielestä. Mistäköhän johtuu?

Kannattaa muistaa, että tämä sukupuolineutraali aate ei ollut alkuperäisten feministien aate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on varmempaa ettei sano mitään, laittaa vaan käden haaroihin ja koettaa.

Mitä vanhempi toukka sen varmemmin voi tuloksen saada selville.

Vierailija
44/48 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tyttö, poika vai sekasikiö? Näin minä kysyn tästälähtien😝

Vierailija
45/48 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi myös paheksua mammoja, jotka synnytyksen jälkeen julistavat vaikkapa somessa, kumpi tuli!

Vierailija
46/48 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse ihminen? Miksi et ole eläin?

Sinä ap. loukkasit juuri minun ajattelutapaani ja mielestäni biologisia tosiseikkoja.

Vierailija
47/48 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kävelin aurajoen vartta kun hipin näköinen äiti tuli vastaan . Hänen lapsi ryntäsi  rantaa kohti äidin ollessa puhelimensa lumoissa. Huusin ota tyytö kiinni!  Äiti vilkaisi vihaisesti, mutta lapsen pelastus oli tärkeämpää kuin termit joten juoksi tytön perään :)

Vierailija
48/48 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse ihminen? Miksi et ole eläin?

Sinä ap. loukkasit juuri minun ajattelutapaani ja mielestäni biologisia tosiseikkoja.

suurin osa ihmisistä on eläimiä.  Sinä saatat olla sieni tai kasvi, en tiedä varmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä