Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon lääkäri "saa" olla myöhässä?

Vierailija
04.07.2019 |

Olen viime aikoina joutunut käymään useasti lääkärissä, vähän eri syiden takia. Lähes poikkeuksetta lääkärit ottavat potilaita vastaan myöhässä. Ymmärrän, että joskus voi tulla vastaan vakavampia tapauksia, jotka on pakko hoitaa ja joskus potilas voi olla puheliaampi. Mutta jos maksan yksityislääkärikäyntini itse, odotan lääkäriltä enemmän täsmällisyyttä.

Minkälainen viive on teidän mielestänne vielä hyväksyttävä ja mikä liikaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityispuolella puolella ei yhtään voi olla myöhässä minun mielestä. Tk puolella eri asia.

Vierailija
2/5 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä puolen oli reilu puoli tuntia aika myöhässä, mutta ei haitannut, kun matkustin varta vasten hänen vastaanotolleen yli 200 km. Terkkarissa joku 10-15 on vielä hyväksyttävä, ei enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa itsellenne tulee joskus vaikea sairaus ja koska seuraava potilas jo odottaa vuoroaan niin teiltä jää sairaus hoitamatta? 

Vierailija
4/5 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jospa itsellenne tulee joskus vaikea sairaus ja koska seuraava potilas jo odottaa vuoroaan niin teiltä jää sairaus hoitamatta? 

Yksityinen puoli myy tietyn ajan. Ei voi ylittää aikaa eikä antaa seuraavan maksavan asiakkaan odottaa.

Vierailija
5/5 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliklinikalla on usein myöhässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme