Tykkäävätkö miehet pidemmistä naisista?
Tapasin viikonloppuna juhlissa kivan miehen jonka kanssa juteltiin pitkät tovit. Sain hyvän yön halauksenkin, ja iloisena yllätyksenä FB-kaveripyynnön. Mietin tässä olisiko kiinnostus molemminpuolista?
Semmoinen juttu vain että olen pitkä, tarkalleen ottaen 187cm. Ja tykkään käyttää korkoja. Miestä asia ei tuntunut häiritsevän, moni muu arastelee seurassani. Pituutta en kysellyt eikä asia ole mikään ongelma, mutta sanoisin että välillä 170-175cm.
Ikää on jo lähemmäs 40.
Miten on miehet? Kakaiskaapa totuus ulos.
Kommentit (18)
Yllättävän hankala kysymys. Samanpituinen tai hieman pitempi on ihan ok, mutta teidän tapauksessa pituuseroa saattaisi olla jopa 17 cm. Se saattaisi olla itselleni hieman liikaa. Vaikka eihän sitä koskaan kannata sanoa ei koskaan. Voi olla että juuri kyseistä miestä pituusero ei haittaa pätkääkään (hehe)
Ite oon 176cm ja eipä miehet oikein tykkää. Kehutaan kyllä, että oon muka hyvännäköinen, mutta kun nousen ylös korkokengissäni, ei oo yks eikä kaks kertaa, kun äijä henkäsee ”ai sä oot NOIN pitkä” :/
Vierailija kirjoitti:
Ite oon 176cm ja eipä miehet oikein tykkää. Kehutaan kyllä, että oon muka hyvännäköinen, mutta kun nousen ylös korkokengissäni, ei oo yks eikä kaks kertaa, kun äijä henkäsee ”ai sä oot NOIN pitkä” :/
Tuosta oli tutkimus linkattuna joskus.
Meni hassusti siten että mitä pidempi mies, sitä suurempi kynnyskysymys jos nainen pidempi tai edes yhtä pitkä. Naisilla ihan päin vastoin eli mitä lyhyempi nainen, sitä suurempi pituusero oli toiveena (mutta kuitenkin aina toiveena selkeästi pidempi mies).
Eli kaikki naiset katselee pitkiä miehiä -> joko lyhyet tai pitkät naiset jäävät ilman...
176cm on korkkareissa 186cm? Eli keskivertomiestä pidempi. Jossain raflassa tai bileissä mies ei välttämättä tajua niitä korkkareita vaan kuvittelee että olet reippaasti yli 180cm.
Jotain tuollaista. Itselleni ei olisi ongelma. Oma pituus on 174cm. Pisin nainen jonka tunnen on 183cm ja käyttää aina korkkareita. Ei olisi liian pitkä.
Olen 165 cm ja aina olen saanut miehiltä kommentteja kuinka ihanasti mahdun syliin :)
Miehet yleensä olleet mua n. 15 cm pidempiä.
Ei mitään väliä. Kunhan on hyvä perse.
Allekirjoitain tuon yllä olevan.
Tunnen kanssa pitkiä naisia jotka väittävät että pituus on ongelma. Oikeasti naisilla riittäisi fanikuntaa, mutta se onkin naiset itse joille pituus on ongelma, nimittäin vain pitkä mies kävisi. Ja kun se on usein lyhyet miehet jotka tykkäävät pitkistä naisista.
Mun miehen kommentti: hmmm, pienet söpöjä, pitkät näyttäviä. Kuulemma pituus ei niin tärkeää kuin yleinen olemus, kroppa, hymy ja silmät yms.
Luulen, että pituus on meille naisille jotenkin tärkeämpää kuin miehille.
Saa olla vaikka 20cm pidempi. Pidän kummallisena halua olla miehen kainalossa. Tulee sellainen fiilis että nainen on lapsi, ja minä hänen turvaava isänsä. Tykkään fiiliksestä että ollaan tasapäisiä, ja vaikkei pituus olekaan kynnyskysymys, mukavinta on kun ollaan suurin piirtein samanpituisia.
Miehenä en vertaa kokoani naisen kokoon. En tunne itseäni isoksi ja voimakkaaksi siksi että nainen on pienempi. Olen aika pienikokoinen, eikä se muutu oli rinnalla sitten pieni tai iso nainen.
Kuitenkin olen kiinnostunut <150cm ja toisaalta myös >185cm naisesta. Muut asiat ratkaisevat enemmän.
Missä on vaihtoehto pitää olla yli puolimetriä pitempi?
Itse mietin, että mitä järkeä on vielä lisäksi tykätä käyttää korkkareita.
Jos olisin noin pitkä, niin ilman muuta käyttäisin max 3 sentin korkoja. (niitä jalalle ja selälle ystävällisiä). En lisäisi pituutta korkkareilla.
Naiset pitävät melkein aina pitkistä miehistä.
Jos pitävät lyhyemmistä syy on yleensä se että nainen on tosi lyhyt joten verrattuna häneen lyhyt mies on pitkä.
Siihen liittyen vinkki.
"Olet kuitenkin minuun verrattuna pitkä!"
Joo kiitti, olipa tosi kivasti sanottu! Olet lihava, mutta koska olen itsekin 120kg, olet kuitenkin minuun verrattuna hoikka.
Pointti siis, tuo ei ole mikään kohteliaisuus.
Itse olen 193cm, olisihan se hauskaa jos nainen olisi mua pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen kommentti: hmmm, pienet söpöjä, pitkät näyttäviä. Kuulemma pituus ei niin tärkeää kuin yleinen olemus, kroppa, hymy ja silmät yms.
Luulen, että pituus on meille naisille jotenkin tärkeämpää kuin miehille.
No shit.
Olen 196cm, joten pidempikin nainen kelpaa oikein hyvin. Ja myös lyhyempi.
Ei ole kyse siitä mikä naisen pituus on omaan pituuteen verrattuna, vaan yksinkertaisesti siitä että n. 150 - 165 cm pituinen nainen on kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Olen 196cm, joten pidempikin nainen kelpaa oikein hyvin. Ja myös lyhyempi.
No tuon rinnalla 196 senttinen mies näyttää pygmiltä. https://www.voice.fi/files/media/image/2017/03/2017_03_07_5959c2350bcc6…
Palstanaiset eivät tykkää tästä.
Pitkälle naiselle kuuluu pitkä mies.
170-175cm mies on ehkä sopiva 150cm naiselle.