Jos yläasteella nuoret luokitellaan aina suosittuihin, nörtteihin ja kummajaisiin, mitä ne lout oli/on?
Ne kaikkein tavallisimmat, jotka ei ole mitään edellämainittuja?
Kommentit (14)
Ai niin, tosta puuttu vielä kovikset.
Siis suositut, nörtit, kovikset ja kummajaiset...
Mitä ne loput on?
ap
Luokitellaanko? Vai onko tämä sittenkin joku amerikkalainen läppä, jonka läpi yrität nyt suomalaisia oloja tarkastella?
Vierailija kirjoitti:
Luokitellaanko? Vai onko tämä sittenkin joku amerikkalainen läppä, jonka läpi yrität nyt suomalaisia oloja tarkastella?
No kyllä minun koulussani luokiteltiin, tai ainakin kaikki käyttäytyivät noiden luokitusten mukaan 80- ja 90 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minun koulussani luokiteltiin, tai ainakin kaikki käyttäytyivät noiden luokitusten mukaan 80- ja 90 luvulla.
(ei ap siis) Kyllä pystyy nimeämään henkilöt jotka kuului mihinkin noista ryhmistä. Ne loput on sitten tavallisia nuoria.
Oulun seudulla lestadioialiset, tosin omasta mielestään ovat koulun suosituimpia ja kauneimpia.
Ne on nobodyja.
Siksi ennemmin nörtti tai kovis.
Olin 1970-luvulla hämy, joka kuunteli progea. Hämy taitaa nykyään vastata kummajaista?
Musiikkimakuni on laajentunut teinivuosista ja taidan siitä huolimatta olla jonkinlainen hämytäti nyt.
Vierailija kirjoitti:
No ei siis sillai missään luokitella, että sitä ääneen sanottaisiin, mutta tollasia ne yläasteikäiset on, kyllä noi "ryhmät" huomaa, muistan kun olin teini, niin kyllä meidän yläasteellakin oli selvästi kaikki mainitsemani "lajit". :D
Itse olin "kummajainen", en sopinut mihinkään ryhmään, mutta en ollut tavallinenkaan, pinnailin, pysyttelin omissa oloissani, saatoin polttaa tupakkaa keskellä koulun pihaa, vaikken välittänyt tupakasta. koska minua huvitti kun kovikset loikkivat piiloon polttamaan.. minusta se oli nynnyilyä jne. Olin hevari/punkkari.. Puolustin kiusattua kaveriani... Pinnailin niin että meinasin joutua koulukotiin jne.
Mitä te muut olitte?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, näinpä. Itse olin yläasteella 80-luvun lopussa.
Sama meno jatkuu kuulemma vieläkin, (oma lapsi juuri lopetti yläasteen).
ap
Meilläpäin meitä tavallisia kutsuttiin maalaisiksi. Haukuttiin että haistaan lehmältä. Asuttiin siis 3 km ydinkeskustasta omakotitaloalueella. Coolit tyypit asuivat tietenkin kerrostalossa, jotka olivat keskustassa.
Siis loput*