Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön nainen deittipalstalla, varma tapa karkoittaa miehet

Vierailija
04.07.2019 |

Mä olen todennut, että ei nyt onnistu tutustua miehiin, kun ei ole töitä. Muutenkin ketuttaa itseänikin tuo asia, että olen työtön siis.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömyys haittaa mitään kunhan nainen on fiksu ja koulutettu

Vierailija
2/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömyydellä ei ole mitään väliä tosin en ala makselemaan toisen kuluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sitten hakea vaan sek sisuhdetta työttömyyden ajan.

Vierailija
4/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työssäkäyvänä miehenä tuo olisi vain plussaa. Olisi kiva kun kotiin tullessa puoliso olisi innosta hihkuen odottamassa, "lomat" osuisi aina samaan aikaan ja nainen ehtisi minun työvuoroni aikana tehdä kotihommat, jotta saataisin illalla vaan rentoutua yhdessä.

Vierailija
5/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ärsyttää kun ne kyselee ja inttää töistä ja alasta. En mäkään kysele heidän.

Vierailija
6/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-35 kirjoitti:

Minulle työssäkäyvänä miehenä tuo olisi vain plussaa. Olisi kiva kun kotiin tullessa puoliso olisi innosta hihkuen odottamassa, "lomat" osuisi aina samaan aikaan ja nainen ehtisi minun työvuoroni aikana tehdä kotihommat, jotta saataisin illalla vaan rentoutua yhdessä.

Kiva kuulla.

Vierailija
7/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen työttömyys ei haittaa minua, muutaman kanssa jutella deittipalstalla mutta ilmeisesti oma työttömyyteni haittasi heitä kun juttelu jossain kohtaa meni siihen että puolin ja toisin tuli molempien työttömyys esille niin nainen katosi.

Vierailija
8/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi, tosin sun työttömyys ei todennäköisesti olisi syy miksi "kukaan" ei halua sua.

Vierailija
9/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi, tosin sun työttömyys ei todennäköisesti olisi syy miksi "kukaan" ei halua sua.

Miehet kyllä lopettaa usein puhumisen jos työstä ei halua puhua tai kerro tms. tai sitten hirveä inttäminen asiasta ihankuin olisivat rahan perään. Ilman että tietävät mitään muuta, edes ulkonäköä.

Vierailija
10/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä lopettaa usein puhumisen jos työstä ei halua puhua tai kerro tms. tai sitten hirveä inttäminen asiasta ihankuin olisivat rahan perään. Ilman että tietävät mitään muuta, edes ulkonäköä.

Semmoset projisoinnit siellä.

Vierailija
11/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kaupungin pajalle 9 euron hommiin. Jollekin puupajalle jos menet niin menekki on taattu, senkus valitset parhaan.

Vierailija
12/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari asiallista miestä kysyi haenko aktiivisesti töitä kuitenkin, mutta silti juttu.alkoi tyrehtymään. Epäkiinnostavat epätoivoiset eivät välitä ollenkaan, mutta eiväthän he minua lainkaan kiinnosta muutenkaan. Voinko kertoa syitä työttömyydelleni? Esim että meni vuosia hukkaan elämästä jumittaessani väkivaltaisessa parisuhteessa josta irtautumiseen meni kaikki voimat?

Vierailija
13/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään projisointia kun tämä on ihan useamman kerran tapahtunut asia. Jokuhan siinä on että pitää inttää toisen alaa/työtä. Täällä ja yleisestihän aina väitetään miten miehiä ei kiinnosta naisen ammatti.

Vierailija
14/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari asiallista miestä kysyi haenko aktiivisesti töitä kuitenkin, mutta silti juttu.alkoi tyrehtymään. Epäkiinnostavat epätoivoiset eivät välitä ollenkaan, mutta eiväthän he minua lainkaan kiinnosta muutenkaan. Voinko kertoa syitä työttömyydelleni? Esim että meni vuosia hukkaan elämästä jumittaessani väkivaltaisessa parisuhteessa josta irtautumiseen meni kaikki voimat?

Minusta kellekään ei tarvitse selitellä yhtään mitään. Varsinkaan jollekin jonka on juuri tavannut. Eivät he mikään te-toimisto ole. Jos ei kelpaa niin sitten ei.

Vierailija
15/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään projisointia kun tämä on ihan useamman kerran tapahtunut asia. Jokuhan siinä on että pitää inttää toisen alaa/työtä. Täällä ja yleisestihän aina väitetään miten miehiä ei kiinnosta naisen ammatti.

En tiedä minkälaisia miehiä valitset mutta itseäni työttömyys ei haittaisi yhtään, jos se ei ole mikään loppuelämän kestävä työttömyys..

Vierailija
16/16 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkälaisia miehiä valitset mutta itseäni työttömyys ei haittaisi yhtään, jos se ei ole mikään loppuelämän kestävä työttömyys..

En mä niitä valitse, ovat vaan satunnaisia miehiä netissä.