kaikki läheiseni ovat jotenkin epäkohteliaita
Kaikki sukulaiseni ja ystäväni ovat jotenkin väsähtäneen ja tympääntyneen oloisia. Pitäisi olla sen verran kohteiaisuutta ettei näytettäisi tuollaista naamaa kun tulen kylään.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin väsyttävä ja rasittava tyyppi?
Olen hyvin kohtelias ja korrekti. Ja avulias: annan muille siivous- ja sisustusvinkkejä kyläillessäni. Lisäksi opastan kukkien hoidossa enkä viivy kahden koirani kanssa pitkiä aikoja kyläpaikoissa joissa on allergikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin kohtelias ja korrekti. Ja avulias: annan muille siivous- ja sisustusvinkkejä kyläillessäni. Lisäksi opastan kukkien hoidossa enkä viivy kahden koirani kanssa pitkiä aikoja kyläpaikoissa joissa on allergikkoja.
😂
He ovat kateellisia, ilmeisesti ihan syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
He ovat kateellisia, ilmeisesti ihan syystäkin.
En haluaisi ajatella näin mutta tuossa voi olla perää
Minullekin tulee paha sellaisten seurassa, joilla on mielestään varaa osoittaa omaa pahaa oloaan minulle.
EI tämä ollut lainkaan hyvä juttu. Älä aloittaja jaksa tällaista soopaa.
Oletko miettinyt että vika voisi olla sinussa eikä kaikissa muissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, et kuulosta kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, et kuulosta kivalta.
Siis tarkoitin sitä, että siivous- tai sisustusvinkkejä en ainakaan itse halua, ellen juuri itse niitä kysele. Ihan ehkä lähimmät, oma äiti tai lapset voi antaa kyselemättä, mutta muiden puolesta vähän tökeröä.