Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja esikoinen on 6 kk

Vierailija
26.05.2006 |

Mitä mieltä olette? Ihan toivottu tuo uusi vauva on, vaikka yllätys hän toki on.. Ei ihan näin pian oltu osattu odottaa että onnistuisi. Eniten mieitityttää että mitenhän oma kroppa kestää uuden raskauden kun viime synnytyksessä repesin tosi pahasti enkä ole vieläkään saanut aloittaa mitään liikuntaharrastuksia (esim. rakas harrastukseni sulkapallo on tauolla).

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lapset 4kk 1v7kk ja 2v10kk hyvin on mennyt ei ainakaan oo tekemisen puutetta

Vierailija
2/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi ROHKEA :) ! Nostan hattua ja kumarran syvään!

Ei olis musta tuohon...meillä lasten ikäero on 6VUOTTA ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä on varmaan aika raskaat pari vuotta, mutta sen jälkeen helpottaa ja on mahtava, että ikäeroa on noin vähän.

Vierailija
4/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee, meillä oli lupa toiseen vauvaan sektion jälkeen, kun esikoinen oli tuon 6kk. Tulin heti raskaaksi, ja lapsille tuli ikäeroa 1v ja 3kk (vähän vajaa, jos tarkkoja ollaan).

Nyt lapset ovat jo 6v ja 5v, ja toistensa parhaat kaverit, mutta ottavat kyllä yhteenkin :)

Vierailija
5/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin raskaana kun esikoinen oli 5 kk. Hyvin kaikki on mennyt.

Ja kyllä sun kroppa kestää, älä siitä huolehdi.

Vierailija
6/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 1v 2 kk ja elämä kahden pienen kanssa oli kivaa.. lapsista on pian seuraa toisilleen.

Vierailija
7/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kaksoset olivat 3 päivää vaille 1vuotiaita kun perheeseen syntyi uusi vauva.

Vierailija
8/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapsilla ikäeroa 1v2kk. Hyvin kesti kroppa uuden raskauden ja kyllä te pärjäätte lasten kanssa. Ei ollenkaan liian lähekkäin. Lapsista tulee isompina parhaat kaverukset.

Vierailija
9/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielialani ei vain ollut kovin onnekas kun asian huomasin - Oisin kuvitellu että menee hiukan pitempään--

Hirivttää näin lyhyt ikäero! Mutta jospa se siitä.

Vierailija
10/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kunnollinen monipuolinen ruoka on todella tärkeää sun jaksamisen kannalta.

Vierailija
11/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 3v ja 1v9kk

Vierailija
12/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla toiveajattelua

Vierailija
13/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla käy kateeksi.......... Onnea sinulle! Kyllä se hyvin menee!

Vierailija
14/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta raskasta onkin.

Vierailija
15/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistensa parhaita kavereita. Ja tärkeintä on, että tulevat juttuun aikuisina - aikuisikä on huomattavasti pidempi kuin joku 10-vuoden lapsuus (sen jälkeen murkkuikä ja silloin on kaverit tärkeitä).

Toisekseen....naisen elimistö ei kyllä tykkää hyvää kahdesta lähekkäin olevasta raskaudesta/synnytyksestä..ei ole edellisestäkään palautunut kun uutta jo pukkaa. Huh, mutta kukin tekee niinkuin haluaa.

Vierailija
16/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa saattaa ajoittain olla, mutta hyvin se menee. Kroppa varmaankin kestää, koska raskaus yleensäkin alkoi. Minulla tytöt elokuussa 98 ja elokuussa 99. kakkosen raskaus oli meilläkin hienoinen yllätys.

Vierailija
17/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoisen ja toisen ikäero vähän vajaa 1v3kk. Alku tietty aika rankkaa, varsinki kun toisella oli koliikki 3,5kk. Nyt ovat vajaa vajaa 3v ja 4v, ja todellakin ovat parhaat kaverit. Leikkivät hyvin yhdessä, tietysti ottavat myös yhteen, mutta sitähän elämä on. Nyt kolmas lapsi tulee 3v2kk myöhemmin, kun nykyinen kuopus ja olen vähän miettinytkin että jääkö tavallaan " yksinäiseksi" , kun eka ja toka parhaat kaverit. Toisaalta, eka ja toka ovat eri sukupuolta, niin kolmas on jomman kumman kans samaa. Mutta siis mielestäni pelkkää positiivista, että pieni ikäero. MUTTA muista vauvan synnyttytä että esikoinenkin on vielä tosi pieni, ja kohtele häntä niin!!

Vierailija
18/18 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa kestää uskomattoman hyvin, esikoista odottaessa olin todella kipeä ja raskaus ja synnytys meni kaikin puolin huonosti. Nyt puhkun energiaa ja elämä on ihanaa! Muita oireita ei ole kuin vauvan potkut, käyn joka päivä 5km lenkin.

Tässä asiassa sinun ei kannata kuunnella ketään muuta kuin niitä, joilla on lapset pienellä ikäerolla. Ne, joilla ei ole, kokevat sinun ja minun tilanteeni jonakin ihan hirveänä, ja keksivät päästään juuri noita " kroppa ei kestä" ynnä muita tuulesta temmattuja juttuja.

He eivät voi tietää, koska eivät ole itse testanneet.

Olen aivan vakuuttuntu siitä, että naisen kroppa on luotu juuri peräkkäisiin raskauksiin, niin hyvältä minusta nyt tuntuu.

Itselläni on veli 5v. nuorempi, eikä lapsena tultu toimeen kun oltiin niin eri ikäisiä.

Aikuisena ei olla oltu mitenkään yhteyksissä, mitäs sitä nyt turhaa ihan vieraan ihmisen kanssa mitään yrittää.

Kun minä olen jo äiti ja vaimo, hän on vasta opiskelija joka viettää hurjaa sinkkuelämää.

Vaikea tutustua kun ei tosiaan ole mitään yhteistä.

Toivon että omat lapseni saavat toisistaan seuraa enemmän kuin minä olen veljestäni saanut.

Onnea vielä vauvasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi