Vaikea valinta: laihdutus vai tissit...
Olen aina ollut laiha ja rinnat B-kuppia, kahden raskauden ja imetyksen jälkeen rinnat muuttu A-kupeiksi, vaikka painoa raskausksista jäi muutama kilo. Nyt olen pikkuhiljaa lihonnut, painan kaikenkaikkiaan melkein 10kg enemmän kuin ennen lapsia ja VIHDOIN olen saannut myös kunnolliset rinnat, ovat kuppikokoa B-C vähän mallista riippuen.
Tylsää huomata, mutta itsetunto on kasvanut kun on tissit, ei mitään luiriuja a-kuppeja, mieheni pitää minusta enemmän vähän pyötrempänä ja etenkin rinnoista. On ian kiva saada niitä katseitakin muilta miehiltä :)
Mutta sitten muuten... ruokavalioa pitäisi korjata, lihominen on tullut hiilarimömmöjen ahmimisesta, joten olo on välillä aika huono (kevyemmin ja karpimmin syömällä olisin pirteämpi jne), haluaisin taas mahtua pienempiin, kauniisiin vaatteisiini (kokoa 34-36) tuntuu kahealta ostaa vaatetta rekistä 38/40!! Mutta kun tiedän menettäväni nämä ihanat rinnat, jos laihdun!
Kauhean vaikea valinta, pulskempi ja rinnat, vai laiha, olo ok mutta ei rintoja!
Kommentit (10)
Ensinnäkin 38/40 koko ei ole lihavan koko! No tietysti riippuu minkä pituinen on..
Itse ainakin valitsin laihdutuksen, rinnoista viis.
Ihan jo terveyden kannaltakin, sillä jos paino vain nousee ei ruokavalio/liikunta ole kohdallaan.
Ja kuten ed. sanoi pullukalla/lihavalla ei näytä minkään kokoiset rinnat hyvältä.
Ennemmin vartalo esille kaikenkaikkiaan ja selluliitti sekä läskimakkarat pois.
Silloin minulla ainakin nousi itsetunto pilviin, vaikkei rintoja C kuppia ollutkaan. Peilistä katsoo timmissä kunnossa oleva ihminen, joka jaksaa liikkua ja nauttia elämästä. Ruokavalio on kohdillaan jne.. voi joskus herkutellakkin hyvällä omallatunnolla, tuntematta itseään punkeroksi.
Ja onneksi mun miehelle kelpaa vähän pienemmätkin rinnat, ei se rakkaus rinnoista ole kiinni.
Toistaiseksi olen valinnut rinnat.
Ja arvaa mitä, myös A-kupin rinnat on ihan oikeat rinnat. Mä oonkin varmaan tosi viallinen, 38 on mun vaatekoko ja tissit VAAN a-kuppia (vai onks ne tissit, ei ainakaan oikeat...) :D
Katseet kyllä loppui mutta ei kiinnosta, olen mieluummin laiha :D
mun rinnoista ei tartte toisten naisten tykätä, riittää, kun ne ruokkii vauvat ja kääntää miesten päät : )
.
Ja kuten ed. sanoi pullukalla/lihavalla ei näytä minkään kokoiset rinnat hyvältä.
Silloin minulla ainakin nousi itsetunto pilviin, vaikkei rintoja C kuppia ollutkaan. Peilistä katsoo timmissä kunnossa oleva ihminen, joka jaksaa liikkua ja nauttia elämästä. Ruokavalio on kohdillaan jne.. voi joskus herkutellakkin hyvällä omallatunnolla, tuntematta itseään punkeroksi.
Ja onneksi mun miehelle kelpaa vähän pienemmätkin rinnat, ei se rakkaus rinnoista ole kiinni.
Ensinnäkin 38/40 koko ei ole lihavan koko! No tietysti riippuu minkä pituinen on..
Itse ainakin valitsin laihdutuksen, rinnoista viis.
Ihan jo terveyden kannaltakin, sillä jos paino vain nousee ei ruokavalio/liikunta ole kohdallaan.
Eihän niitä lihavalla edes erota mistä rinnat alkaa ja maha loppuu.
ps. ja tämä on miesten sanomaa.
Sori, jos luulit että sun rintoja katsotaan.
rinnat