Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän minun kuukautisten "vaativuus" vaihtelee välillä niin paljon?

Vierailija
03.07.2019 |

Ehkä 70% kuukautisista menee samalla kaavalla, kestää 5 päivää, 1-2 päivää maha ja selkä ovat hieman kipeät ja 1-2 päivänä vuodan vähän enemmän, muut päivät pääsen suht helpolla.
Mutta sitten aina välillä tulee sellaiset menkat että ei ole paljon ollenkaan kipuja ja vuodan paljon vähemmän kuin yleensä ja vuoto loppuu myös jo 3-4 päivässä.
Ja välillä (kuten NYT) on tavallista tuskaisemmat kuukautiset, mahaa ja selkää särkee jo pari päivää ennen vuotoa, pari ekaa vuotopäivää on todella tuskaisia ja vuodan myös enemmän kuin normaalisti.

Kellään tietoa mistä tuo johtuu? Olisipa ihana saada aina vaan noita "helppoja" kuukautisia...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla helpottaa menkkoja särkylääkkeiden syönti etukäteen. Tuo tosin vaatii säännöllistä kiertoa, alan ottamaan särkylääkettä päivää ennen vuotoa. Ja jos en tee noin niin menkat on paljon kivuliaammat ja vuodan enemmän.

Vierailija
2/5 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista...

Minulla on samat kidutustuskat joka kuukausi, ei muutu mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin vaihtelee kivut ja vuoto, ei ehkä kuitenkaan aivan noin paljon.

Vierailija
4/5 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä johtuu, mutta mulla on ihan sama juttu. Tai siis lasten saamisen jälkeen kivut ovat hellittäneet, mutta sen sijaan mulla on välillä ihan sairas olo ja sen lisäksi kovia päänsärkyjä. Ennen lapsia oli välillä ihan hirveä menkat, niin kovat kivut, että joskus kramppien tullessa makasin vain sängyssä ja uikutin (siis ihan oikeasti, mitään muuta en pystynyt tekemään). Silloin oli aika niukka vuoto, nykyään on välillä tosi runsaat menkat.

Vierailija
5/5 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi reilu vuosi sitten ihan yhtäkkiä niin että menkat niukkeni hurjasti ja en enää kärsi niin paljon kivuista. Ainoa muutos elämässä oli että tuolloin rakastuin. Ehkä hormonit meni sekaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi