Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Kyllä on säälittävää tämä sensuuri mikä ei voi edes ilmoittaa mikä täysin normaali sana on kielletty.
Kommentit (34)
Jos viestissäsi on jotain muutakuin kivapuhetta, on oikein että se poistetaan.
Menkää muualle, jos ei palstan säännöt kiinnosta. Minä en ainakaan halua tänne mitään muita mielipiteitä.
Truvapaikanhakija oikein kirjoitettuna on bannissa. Kiva sitten saada aikaiseksi yhteiskunnallista keskustelua oplttavasta aiheesta kun koko aihe on kiellettyjen listalla. Ironista palstalla jonka nimi on aihe vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä
Oho, meni läpi!
Esimerkiksi kiltti+mies on kielletty sana
Kilttimiehiä on nähty Skotlannissa
Vierailija kirjoitti:
Menkää muualle, jos ei palstan säännöt kiinnosta. Minä en ainakaan halua tänne mitään muita mielipiteitä.
😮 Modeko itse paikalla?
Karvakäsi tekee pitsaa ryijy esillä.
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa oma palsta niin saatte julkaista mitä haluatte. Lopettakaa vinkuminen.
Kiva että sananvapaus on sinulle noinkin tärkeä asia. Ei nyt ole kyseessä se, että sensuroidaan loukkaava sisältö, vaan ihan asialliset ja rakentavatkin viestit jos niihin sisältyy jokin noista mysteerisanoista. Tai ketjut jotka ovat periaatteessa asiallisia, mutta joissa esiintyy liian usein näitä mustan listan teemoja.
Tähän mennessä oon jäänyt odottamaan viestiä neekerinpusuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa oma palsta niin saatte julkaista mitä haluatte. Lopettakaa vinkuminen.
Kiva että sananvapaus on sinulle noinkin tärkeä asia. Ei nyt ole kyseessä se, että sensuroidaan loukkaava sisältö, vaan ihan asialliset ja rakentavatkin viestit jos niihin sisältyy jokin noista mysteerisanoista. Tai ketjut jotka ovat periaatteessa asiallisia, mutta joissa esiintyy liian usein näitä mustan listan teemoja.
Koska teille yksinkertaisille menee jakeluun, että sillä ei ole mitään sananvapauden/sen loukkaamisen kanssa tekemistä, että yksityinen firma poistaa palstaltaan ne viestit mitkä haluaa?
Minulla meni tänä vuonna persuviesti bittiavaruuteen "tarkistettavaksi".