Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla onnenkaisa: asun maaseudun rauhassa järven äärellä omakotitalossa

Vierailija
03.07.2019 |

Säälin kerrostaloissa asuvia, joudutte kuumuudessa ahdistelemaan. Itse pulahdan kotipihalta vilpoisaan järveen ja juon aamukahvit puutarhassa linnun liverryksestä nautiskellen. Ja samaan aikaan sinä hajoat kerrostaloluukkuusi. 😄

Kaisa

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, tuo olisi minun painajainen.

Täällä "luukussa" on kyllä ihan kivan viileä, enkä hajoa mitenkään täällä.

0/5.

Vierailija
2/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkin. Voi kun pääsiskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tykkäät. Minulla on ilmastoidussa kattohuoneistossani mukavan viileää, ja iltaisin istun isolla parvekkeellani katselemassa auringonlaskua ja kaupungin valoja, ilman hyttysiä. Palvelut ovat vieressä, kulttuuritarjonta parin askeleen päässä.

Vierailija
4/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein ihmetellyt mitä ihmeellistä muka on järvenrantatontissa Suomessa, jossa on 187 000 järveä. Periaatteessa jokaiselle suomalaiselle riittäisi oma tontti, mutta suurin osa ei halua. Esim. Helsingin keskustassa on mukava asua, ja monissa muissakin kaupungeissa.

Vierailija
5/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja järvikin on ihan rannassa

Vierailija
6/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo talo jossain huitsin Nevadassa ole paljon helpommin toteutettavissa, kun se säälittävä kerrostaloasunto vaikka Helsingin keskustassa. ”Rahat ei riittänyt muuttaa kaupunkiin...” erään laulun sanoja lainatakseni.

Vierailija
7/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele Kaisa, meillä on omakotitalo järven rannalla ja kesähuvila merenrannalla. Taidan olla varsin onnekas ihminen! 

Vierailija
8/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Veitola yökylässä Markkasen luona,kyllä mua ahdistais asua laillaan, korkealla kerroksissa kymmenien metrien korkeuksissa maan pinnasta. Luonto jossain pitkien ruuhkaisten katuosuuksien takana. Mikään ei ole niin ihanaa,kun saa muutamalla askeleella olla ulkona maan kamaralla ja luonto on siinä.

Vierailija
9/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvet jugendtalossa Ullanlinnassa ja kesät Turun saaristossa. Ihan win-win!

Vierailija
10/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Veitola yökylässä Markkasen luona,kyllä mua ahdistais asua laillaan, korkealla kerroksissa kymmenien metrien korkeuksissa maan pinnasta. Luonto jossain pitkien ruuhkaisten katuosuuksien takana. Mikään ei ole niin ihanaa,kun saa muutamalla askeleella olla ulkona maan kamaralla ja luonto on siinä.

Ootko ikinä miettiny että kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä?

Vierailija
11/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein ihmetellyt mitä ihmeellistä muka on järvenrantatontissa Suomessa, jossa on 187 000 järveä. Periaatteessa jokaiselle suomalaiselle riittäisi oma tontti, mutta suurin osa ei halua. Esim. Helsingin keskustassa on mukava asua, ja monissa muissakin kaupungeissa.

Helsingin keskustassa on ehkä ihan mukava asua, mutta turhan kallista ainakin minulle.

Vierailija
12/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sääli Kaisaa kun on keskitalven pakkaset ja pimeät ja Akateemiseen ja Hakaniemen halliin pääsee sporalla tai uimahalliin, Ekbergiin kahville, oopperaan, leffaan, yliopistolle jne jne.

Vierailija
13/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi väki asuukin noin. Isoissa kaupungeissa ei kukaan tervejärkinen asu ainakaan jos on lapsia.

Vierailija
14/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tajunnut paljon Markkasen vuosipalkka on? Sillä olisi varaa ostaa sata talonröttelöä sun järven rannalta.

Vierailija
15/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ikinä miettiny että kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä?

Kyllähän minä sen tiedän!! Miks pitää aina vastata niin kettumaisesti! Kerroin nimenomaan omasta tuntemuksesta.

Vierailija
16/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on Suomea käynnissä pitävä voimavara.

Vierailija
17/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi väki asuukin noin. Isoissa kaupungeissa ei kukaan tervejärkinen asu ainakaan jos on lapsia.

Ai parempi väki..? :D

http://www.hs.fi/talous/a1434430144949

"Alueellisesti pörssivarallisuus keskittyy Helsinkiin ja sen kantakaupungin eteläiseen kärkeen: yhden postinumeroalueen eli Ullanlinnan ja Kaivopuiston väki omistaa osakkeita yli miljardin euron arvosta. Se on yhtä paljon kuin kaikkien tamperelaisten osakeomistus. Ullanlinnassa ja Kaivopuistossa osakesijoittajia on 2 910 henkeä ja Tampereella 29 850 henkeä.

Suomen vauraimmalla postinumeroalueella 00140 viihtyy muun muassa kolme Herlinin-suvun edustajaa, joiden suorien osakeomistusten arvo on kymmeniä miljoonia euroja. Aatelissuku Ehrnroothien ja Fromondien osakevarakkaita perillisiä alueella asuu kahdeksan. Myös Lemminkäisen ja Ahlströmin omistajasuvut ovat hyvin edustettuina, joukossa muun muassa funkmuusikko Samuel Huber. Media-alaa edustaa Sanoman suuromistaja ja hallituksen jäsen Rafaela Seppälä. Orionin suuromistaja Ylpön-suku sekä Lemminkäisen omistajasuku Pentit sekä Etolan suvun vesat asuvat alueella. Osa alueella asuvista on vaurastunut luomalla sijoitustuotteita rikkaille suvuille tai hoitamalla heidän omaisuuttaan. Heihin kuuluvat muun muassa Taaleritehtaan omistaja Peter Fagernäs sekä salaperäisen sijoittajan Henrik Kuninkaan poika Carl-Victor Kuningas."

Vierailija
18/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa nauskuttaa taas tuosta..hitto, että ootte lapsellisia;(

Vierailija
19/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tajunnut paljon Markkasen vuosipalkka on? Sillä olisi varaa ostaa sata talonröttelöä sun järven rannalta.

On tiedossa. Miks vittuilet,en minäkään sillä mielellä viestiä laittanut. Mulla ei ole minkäänlaista omaa taloa missään, ei röttelöä eikä palatsia! Ootte kyllä omituisia ja riidanhaluisia olioita.

Vierailija
20/44 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että sä et ole nähnyt parempaa väkeä sen enempää kuin tervejärkisiäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme