Tämän hetken sisustustrendit?
Kaikki muistavat musta-valkean IKEAn maton ja HAYn Tray tablet, Blockit ja Lokit ja DSW-tuolit. Mikä on tällä hetkellä suosittua, erit. sisustusblogien keskuudessa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Rottinkikalusteet, ylenmääräiset viherkasvit, konjakinvärinen nahkasohva
Kuulostaa minun lapsuudenkodilta.
Tiikkihuonekalut
https://www.google.com/search?biw=1440&bih=837&tbm=isch&sa=1&ei=GtAcXf_…:
Toivottavasti ei mitään sellaista yhtenäistä trendiä tule niinkuin se kokovalkoinen kammotus. Kaikilla oli yhtäkkiä vitivalkoinen koti, huh.
No eikö sellainen valkoinen-hiekka-beige sisustus ja sitten siihen väripilkku, esim. turkoosi tyyny ole vieläkin muodissa? Eikö jokainen koti näytä nyt tuolta?
Onko Marokko vielä kova sana? Matot ja rahit ja viltit? Vai onko mennyttä jo?
Mustat keittiöt vai onko ne jo ohi?
Häh! Sisustaako jotkut trendien mukaan?
Entä jos trendi ei itseä miellytä, niin kuitenkin pakko, koska on muotia.
Nyt on pakko nauraa😁
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko nauraa😁
Ihan helvetin monet. Kaikilla instagramissa ja blogeissa täysin samanlaiset asunnot, voisi melkein luulla että käyvät jossain studiolla kuvaamassa ja vain vähän siirtelevät huonekaluja eri järjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko nauraa😁
No tuskinpa. Trendeissä kaiketi koukuttaa se, että kun joku juttu on in, niin sitä näkee paljon kuvissa. Ihminen tottuu näkemäänsä, alkaa pitämään näkemästään, haluaa samaa omaan kotiinsa. Eipä se sen ihmeellisempää ole. Ja miksi pitäisi nauraa toisten valinnoille? Aika vaikea tässä maailmassa on persoonallinen olla, jos ostaa tavarat kaupasta. Itse tekemällä toki saa sellaista, mitä muilla ei missään tapauksessa ole.
Mulla on nykyään viherkasveja. Voin tunnustaa, että ihan vain siksi, että totuin niihin blogien kuvissa, instassa jne. Ostin pari kotiin ja oma koti näytti heti paljon kotoisammalta. Kasvien myötä innostuin niistä lisää, siis hoitamisesta. Nyt niitä on aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mustat keittiöt vai onko ne jo ohi?
Mulla on yksi seinä keittiössä maalattuna tummanharmaaksi.
Minusta on hauska pelata sisustusbingoa blogeissa ja muissa. Uskon kyllä tuohon ''silmä tottuu ja alkaa tykkäämään'' - ajatukseen ja varmaanhan tässä vaikuttaa paljon myös saatavus eli se, mitä liikkeet ja verkkokaupat sisäänostavat ja hehän ostavat sitten sitä, mikä myy.
String-hyllyjen aika taitaa mennä jo (lopultakin) ohi. Niitä oli oka h*mmetin mökissä vielä pari vuotta sitten.
Mulla on nämä voimakkaan sisustustrendit aiheuttaneet päinvastaisen reaktion. Ennen ostin sisustuslehtiä ja seurasin trendejä (ihan mielenkiinnosta, en käytännössö), luin sisustusblogeja, kun niitä alkoi tulla. Nykyään sisustaminen tunkee joka puolelta ja nuo trendit on niin vahvoja, että en välitä niistä enää ollenkaan. Ne kuluttavat tietyt tyylit puhki, eikä lehdissä esitellä mitään oikeasti erikoista (paitsi ehkä jotain tosi minimalistisia ja pelkistettyjä juttuja, mutta ne eivät taas mua sytytä). En siis halua enää mitään trendijuttuja kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hauska pelata sisustusbingoa blogeissa ja muissa. Uskon kyllä tuohon ''silmä tottuu ja alkaa tykkäämään'' - ajatukseen ja varmaanhan tässä vaikuttaa paljon myös saatavus eli se, mitä liikkeet ja verkkokaupat sisäänostavat ja hehän ostavat sitten sitä, mikä myy.
Sisustusbingo on hauska: 1) string, 2) eames, 3) makramee, 4) smeg, 5) sohva/pöytä/kaappi antiikkiliikkeestä/huutokaupasta = BINGO
Vierailija kirjoitti:
No eikö sellainen valkoinen-hiekka-beige sisustus ja sitten siihen väripilkku, esim. turkoosi tyyny ole vieläkin muodissa? Eikö jokainen koti näytä nyt tuolta?
Ei näytä minun kotini, ei ole koskaa näyttänyt, eikä tule näyttämään. Kovasti on kyllä kehuja kotini kerännyt, kaverit ja tuttavat pyytävät apuani, olen ollut useasti järjestämässä ihmisten kirjat hyllyyn kauniisti ja asettelemassa koriste-esineet "oikein". 🤭
Vierailija kirjoitti:
sara sieppi-koti
Maisukalla samaa järkyttävää krääsä sarjaa! Hyi, ne hopean väriset halvat koriste-esineet. He on suoraan saatanasta.
Mites CH24 eli Wishbone tuoli?
https://www.google.com/search?biw=1440&bih=837&tbm=isch&sa=1&ei=ngIdXcL…
Rottinkikalusteet, ylenmääräiset viherkasvit, konjakinvärinen nahkasohva