Mansikka 39€laatikko
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Tai aika iso laatikko.
Normaalikokoinen
Maksoin 45€, 5kg laatikko. Elämä on!
Yli 25€ en todellakaan maksa. Silloin saa pyrkyriyrittäjä pitää paskansa.
Laittakaa hinnan lisäksi myyntipaikka.
Laatu maksaa ja se että 40 eurolla saa pakastimen täyteen marjaa, ei todellakaan maksa paljoa.
Maksoin 55 € todella makeista marjoista Hämeessä
Kaksi 5 kg laatikkoa makeaa Polka-mansikkaa oli pari päivää sitten 72 euroa, eli yhden laatikon hinta 36 euroa. Mikkeli, Etelä-Savo.
en ymmärrä miksi ostetaan edes kalliita mansikoita. Suomen luonto on täynnä ilmaisia vadelmia, mustikoita ym.
Vierailija kirjoitti:
Laatu maksaa ja se että 40 eurolla saa pakastimen täyteen marjaa, ei todellakaan maksa paljoa.
Sulla on sitten aika pieni pakastin tai sitten poimit itse mansikkasi.
Meidän pystypakastimeen taisi mennä viime kesänä n. kuusi laatikollista mansikkaa miinus syömämansikat.
wefewf kirjoitti:
en ymmärrä miksi ostetaan edes kalliita mansikoita. Suomen luonto on täynnä ilmaisia vadelmia, mustikoita ym.
Aika moni valitsee torin marjat, koska itsepoiminta on hidasta, tuskallista, mahdollisesti allergisoivaa ja kaikin puolin aikaa vievää, jos olisi kesällä muutakin tekemistä. Tänä vuonna ei kuulemma edes tule hyvin mustikkaa, ja villivadelman kerääminen tietää miljoonaa paarmaa ja tuhat raapimajälkeä jaloissa ja käsissä.
Mutta toki saat itsekin poimia, jos olet sellaiseen orientoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Yli 25€ en todellakaan maksa. Silloin saa pyrkyriyrittäjä pitää paskansa.
Noilla spekseillä saatat jäädä kokonaan ilman, ellet itse mene poimimaan. Tuolla hinnalla saat hyvällä tuurilla edellispäivänä poimittua, kakkoslaatuista ja alakanttiin punnittua mansikkaa.
Luomuruokapiirin kautta tilattuna maksoi 50 e, 4 kg:n laatikko, mutta on taivallisen hyvää. Kun laskee tuottajan työn, ei se enää kalliilta tunnukaan.
Vierailija kirjoitti:
Luomuruokapiirin kautta tilattuna maksoi 50 e, 4 kg:n laatikko, mutta on taivallisen hyvää. Kun laskee tuottajan työn, ei se enää kalliilta tunnukaan.
Samaa laskeskellut. Ei ole kallista jos on tottunut maksamaan hyvästä laadusta.
Itse ostin eilen 26,90e/5kg
Pk-seutu
Itse poimien 10 kg 50 euroa, aikaa meni puolitoista tuntia.
No jos pystyy itse laittamaan edes n.10m2 maan mansikoille niin varmasti riittää talven yli muutaman kesän ajan ainakin
En osta koskaan kotimaisia mansikoita, ovat ylihintaisia ja yliarvostettuja.
Tai aika iso laatikko.