Voiko masentunut saada eutanasian
Kommentit (11)
Ap. Älä edes mieti tuollaista. Mene terapiaan.
Hanki heti apua!
Olen kamppaillut masennuksen kanssa koko elämäni, enkä uskonut, että ikinä helpottaa.
Kyllä helpottaa, lupaan sulle, koska tiedän!
Unilääkkeet on keksitty. Valita unettomuutta.
Jos et itse jaksa etsiä/hakea apua, pyydä ystävää, perheenjäsentä auttamaan sinua.
Mulle ystävä työnsi puhelinnumeron käteen, että soita tuonne, ja jos et soita, mä soitan. Soitin ite.
Tsekkaa tuo Ylen juttu, jossa palvelevien puhelimien numerot.
He auttavat!
Et ole yksin!
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/11/18/nain-saat-apua-kriisitilantees…
Tulisi huomattavasti halvemmaksi päästää mun kaltaiset tapaukset piikille. 15 vuotta erikossairaanhoidossa vaikean masennuksen ja muiden ongelmien takia. Työkykyinen en ole koskaan ollut enkä tule olemaan. Kohta taitaa olla taas sairaalareissu edessä ja tonnien lasku veronmaksajille.
Mietin samaa. Pelkään etten onnistu jos yritän päättää päiväni itse lääkiten. Täytyy vielä jokin aika jaksaa, kunnes lapset ovat isompia ja itsenäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tulisi huomattavasti halvemmaksi päästää mun kaltaiset tapaukset piikille. 15 vuotta erikossairaanhoidossa vaikean masennuksen ja muiden ongelmien takia. Työkykyinen en ole koskaan ollut enkä tule olemaan. Kohta taitaa olla taas sairaalareissu edessä ja tonnien lasku veronmaksajille.
Ei kaikki parane koskaan. Mun äitini oli vähintään 40v masentunut. Sai terapiaa, lääkkeitä. Silti oli aina muutaman vuoden välein psykoosissa ja sairaalassa. Ikinä ei ollut töissä.
Masentuneet olemme arvokkaita,ainutlaatuisia.kukaan ei voi korvata.
Kaikki kyseiset tarvitsee sielunhoitajaa.Yliluonnollista ihmisen Luojan apua.Itseä auttaa hengellinen sanoma.Ei vaadi paljoakaan jos kuuntelee esim.radioPatmosta,radio deitä,tv7,alfa tv. Paljon ohjelmaa josta joku sinun tilanteeseen avuksi ja myös vuorovaikutus mahdollisuus.
Voi, Sveitsissä mutta se maksaa yli 10000 euroa.