Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies muuttuu kavereiden seurassa

Apuakaipaava
03.07.2019 |

Eli ongelmana on että mieheni muuttuu kavereiden seurassa täysin. Olen tosi ujo joten en pahemmin hänen ystävilleen puhu.. Mieheni ei huomioi minua yhtään kavereiden ollessa luonamme ja muuttuu ihan erilaiseksi näitten kavereitten seurassa. Mistä tämä voisi johtua? Mies on sanonut että mun seurassa on välillä ilkeämpi koska hän on samallainen mulle kuin itselleen:o Ja kavereiden seurassa mukavampi ja rauhallisempi.. Tämä häiritsee mua tosi paljon koska se on yhtä tuskaa kun hänen kavereitaan on täällä kylässä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkään sinun miehesi vika ei ole ettet osaa puhua hänen kavereilleen. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata small talkia. Mutta onhan mieskin törppö, jos hän jättää sinut kokonaan ulkopuolelle.

Vierailija
2/3 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on tuskaa että kaverit on kylässä, jos kerran silloin on mukavampi ja rauhallisempi? 

Ja normaalistiko on ilkeä? Huomioi sinut vaan silloin kun kavereita ei ole ja silloinkin on ilkeä?

Ymmärtäisin jos asia olisi toisin päin... Mutta jos normaalisti on ilkeä niin mitäpä sinä sellaisella miehellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä äijä joka teeskentelee ja nuolee kavereittensa persettä - ja pitää sinua jätesankona paskoille puolilleen. Et tule koskaan olemaan prioriteetti. Jätä apina.