Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aattelin vaan sen kertoa että

Vierailija
03.07.2019 |

Ei kiinnosta loppujenlopuksi tää tällänen elämä pätkän vertaa tällä pallolla, vaikka miten yritän jokapäivä suhtautua kiitollisena kaikesta ym.

Jos ois miljoonia rahaa ja oikeasti saisi vapaana elää miten haluaa, niin sit varmasti olisi tosi jees!

Mut muuten, en mä vaan nää mikä pointti täs on elää työelämässä se 40 vuotta rahan perässä juosten ja tosiaankin suurimman osan elämästään siihen tuhlaten.

En tiedä miksi juuri minun pitää olla olemassa? Ehkä siihen on joku syy. Mutta toisaalta voisin ihan hyvin olla olemattakin, tämän sairaan orjaplaneetan asuttamisen sijaan.

Haistatan pitkät sille kuka tämän kaiken on keksinyt !! Jos sitä kukaan edes on keksinyt.

Miten musta ikinä voi tulla sellainen aidosti kaikesta ihanasta pienestä kiitollinen ihminen, kun en muista, että olisin koskaan vapaasta tahdostani tänne syntynyt?
Ja älkää heittäkö sitä new age skeidaa, että ollaan sieluina kaikki itse valittu ja päätetty.

Termos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen elämä on parasta elämää.

Vierailija
2/4 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanopa se, miksi yhteiskunnan pitää perustua rahatalouteen. Siinä on kaiken pahan alku ja juuri. Tietyt ihmiset ovat sika-ahneita, heille ei riitä mikään, ja sen takia on oltava rahatalous, ja sitä pyörittämässä suuri joukko orjia, joiden elämä kuluu toisten hyväksi hikoilemiseen.

Ihan järjetöntä.

Ei rahaan perustuva talous ole mikään luonnonlaki, eivät eläimetkään käytä rahaa yhtään mihinkään. Ja ihminen kuuluu eläinkuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut laittaa aikuistumisen pelin maailman syyksi. Sen että pitäisi alkaa itse ottaa vastuuta elämästään.

Vierailija
4/4 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi