Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta päivää on teidän mielestä sopivaa olla kylässä?

Vierailija
03.07.2019 |

Kertokaass

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmantena päivänä alkavat niin kalat kuin vieraatkin haista.

Vierailija
2/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmantena päivänä alkavat niin kalat kuin vieraatkin haista.

Olin tulossa sanomaan ihan samaa :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 tuntia

Vierailija
4/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi yötä, jos yövieraita. Tänä kesänä on ollut pari kertaa jo viikon kestävät vierailut. Omat tekemiset ja aikataulut kyllä kärsii pahasti .

Vierailija
5/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu viiinapäästä. Miten kestää ottaa kuppia.

Vierailija
6/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luo tulee läheiset sukulaiset viikoksi ja muut vieraat ovat vain pitkän viikonlopun. 

Tämä sopii minulle oikein hyvin näin. 

Vierailija
7/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun siitä on etukäteen sovittu.

Vierailija
8/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ne parin päivän vierailun jälkeen aina kysyy että voisi olla vielä muutaman yön, että saavatko olla. Niin tietävät itsekin että ei siihen voi vastata että ette saa. Ja sitten jäävät yli viikoksi ja kaikilla palaa päreet, niin paitsi vierailla, koska heitä kohdellaan silkkihansikkain. Näin silloin, kun lapsen puoliso on herkästi loukkaantuva pikkulintu.

Vierailija
9/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan vieraista ja heidän tavoistaan. Itse vierailen max 4 yötä, osallistun töihin ja ruoanlaittoon, ostan ruokaa kaikille. En siis loisi kyläillessäni ellei vartavasten ole ilmoitettu ettei mitään tarvitse tuoda tai tehdä. Ja kyllä mä sittenkin teen.

Vierailija
10/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun siitä on etukäteen sovittu.

.... Ja eri asia on sitten jos isäntäperhe pyytää vielä erikseen jäämään muutamaksi päiväksi.

Vierailija
11/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta kannattaa lähteä kun poliisit tulee väkisin hakemaan pois.

Vierailija
12/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,2 päivää.

Vierailija
13/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-3 tuntia

Tämä. Muutin yksiöön, kun en jaksanut viikon vierailuja kymmentä kertaa vuodessa. Iso suku, itse käyn töissä.

Vierailija
14/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luokseni ei tarvitse tulla yhdeksikään yöksi, poikkeuksena aikuinen lapseni puolisoineen. En myöskään itse mene yökylään tuttaville vaan otan aina hotellin tai majoitun leirintäalueelle.

Vierailija
15/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen aikaa, mitä on etukäteen sovittu. On ihan eri asia, tuleeko vierailija kahveille, ruokailemaan, vai yökylään ja jos näin, niin moneksiko päiväksi.

Itselläni on tietyt asiat, jotka teen eri viikonpäivinä ja jos kyläilijän kanssa asiat sovitaan etukäteen, suunnittelen oman aikatauluni tämän mukaan. Em asioita ovat esim. lakanan- ja pyyhkeidenvaihto, viikkosiivous, ruokakaupassa käynti, kukkien kastelu, omat harrastukseni ym. On myös huomattavasti helpompaa, kun tietää kuinka paljon millekin ruokailulle on oltava tarjottavaa, kun tietää ruokailijoiden määrän etukäteen. Olemme mieheni kanssa aika aktiivisia, joten etukäteen sopimatta tullessa voipi olla, että meillä on joku isompi pihatyö, tai maalausurakka meneillään, tai ettemme ole edes Suomessa. Henkilöt, jotka vain tulla tupsahtaisivat meille oleilemaan, etukäteen kanssamme sopimatta, eivät ole toivottuja.

Vierailija
16/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnista kahteen tai korkeitaan kolme tuntia.

Vierailija
17/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipäivää.

Vierailija
18/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi yötä. Sitten alkaa jo ärsyttää. Itseäni siis, jotkut siinä toisen yön jälkeisenä aamuna rupeavat jankkaamaan että jääkää nyt vielä yöksi, voitaisi tehdä vielä sitä ja tätä. Rakkaita ihmisiä tietenkin ovat, mutta kaksi päivä yhdessä on erakkoluonteiselle jo paljon.

Vierailija
19/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan menkö esim sairauksista kärsivät luo moneksi yöksi ”kyläilemään”. Tuttava sairastaa ja siellä yövytään tämän tästä.

Yleisesti ottaen niin tuokaa kunnon tuliaiset ja omat lakanat.

Vaikka kyläilijä olisi kuinka rakas niin vieras on vieras. Tulee kans aika raskaaksi järjestää ruoat, kahvit, aamu- ja iltapalat.

Vierailija
20/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihit kyläilee. Kannattaa mennä hotelliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän