Katariina Souri erosi
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Näki Pride- tapahtumassa uusia lepakoita.
Sellasia sateenkaarelaisia!
50, Kata on pitanyt miehensa aina tiukasti pois julkisuudesta, ei yhtakaan haastattelua tms , mutta kun alkoi seukata naisen kanssa, aloitti reippaasti muutamalla telkkarihaastattelulla/ohjelmalla, ja antoi E:n kanssa noin miljoona parisuhdehaastista ja imelaa kuvaussessiota kaikkiin mahdollisiin lehtiin. Kun se on niiiiiin erikoista seukata naisen kanssa, julkisuuslinja parisuhteista muuttui taysin.
Vierailija kirjoitti:
Katan aika oli 80-luvulla.
Jos ei ole muita avuja kuin esitellä kroppaansa niin sen paras aika jää lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai no jos se on Arno Kotron kaveri, niin onhan se sitten jotakin. :D
Haukkuivat yhdessä kännipäissään Skatan kirjan karonkassa the zkatan kustannustoimittajan, hassua kyllä, lesboksi! Ironiaa :D
On mulle jotain kautta sukua. =D
Ilmeisesti tietyt piirteet suvuissa kulkeepi.
Katalla on omien kirjoitusten ja haastatteluiden perusteella monia hyvin vaikeita mielenterveyden ongelmia. Hyvin epävakaa kaikin puolin, diagnooseja lienee turha listata. Itse on kaiken mahdollisen julkisuuteen tuonut ja julkisuudesta elänyt. Muistan joskus ammoin kun jossain mainitsi, että että tuntui ettei olisi edes olemassa jos ei lehdissä kirjoitettaisi.
Silti (ja ehkä juuri siksi) rauhaa ja onnea sitä toivoo kaikille, myös Katalle ja ex-kumppanilleen. Kuka tuollaisia psyyken ongelmia itselleen tai muille tahtoisi.
Katassa on hyvin hämmentävää se, että on Mensan jäsen ja kuuden laudaturin ylioppilas, mutta julkisuushistoriansa perusteella voisi kuvitella jotain aivan muuta. Toivottavasti hän löytää vielä mielenrauhan ja onnen.
Katariina on erittäin älykäs ja kiinnostava ihminen, äo joku yli 150. Sellainen ihminen on usein kompleksikas ja vaikea, olen saanut sen käsityksen että hän on oikeastaan pohjimmiltaan vähän erakko. Lukekaa hänen kirjansa Sarana, se on hyvä ja siinä sivutaan jo hänen ja Elyan vaikeuksia; haasteita toi mm. Katan vaihtuvat moodit ja jatkuva yhdessäolo, tekivät kaiken yhdessä, työtkin.
Kata tuntuu kaipaavan aika paljon ihan omaa aikaa. Mutta saas nähdä mitä tulevaisuus tuo. Aina hänellä on kuitenkin ollut kumppani.
Katan juhannuksen some-päivitys jäi jo ihmetyttämään: siinä hän kertoi olleensa koko juhannuksen aivan yksin ilman ihmiskontakteja. Ajattelin etteikö elyaa lasketa. Mutta olivat kai sitten jo eronneet silloin.
Ei varmaan maailman helpoin ihminen.
Kas kun kukaan ei ole jo maininnut parin 18 vuoden ikäeroa.
Tapasin Katan kerran 90-luvun alussa. Yllätyin, että hän haisi aika voimakkaasti kainalohielle.
Tapasin uudelleen keväällä 2018.
Haisi taas kainalohielle.
Anteeks, oli pakko jakaa tänä teidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin Katan kerran 90-luvun alussa. Yllätyin, että hän haisi aika voimakkaasti kainalohielle.
Tapasin uudelleen keväällä 2018.
Haisi taas kainalohielle.
Anteeks, oli pakko jakaa tänä teidän kanssa.
Voi johtua jännittämisestä, eikös Katalla ole ollut paniikkihäiriö tai muu ahdistushäiriö.
Mitään lääkkeitähän hän ei syö vaan koettaa hoitaa itseen luonnonmukaisesti liikkumalla ja ruokavaliolla.
Kyllä mä muistan yhden miehen, jonka kanssa antoi haastatteluja, joku Michael/Mikael?
Ei ole ainakaan tylsää elämää elänyt Katariina Suuri!
Vierailija kirjoitti:
Katassa on hyvin hämmentävää se, että on Mensan jäsen ja kuuden laudaturin ylioppilas, mutta julkisuushistoriansa perusteella voisi kuvitella jotain aivan muuta. Toivottavasti hän löytää vielä mielenrauhan ja onnen.
Niistä ei ole muuta näyttöä kuin omat sanansa, silleen kuka vaan voi olla mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä muistan yhden miehen, jonka kanssa antoi haastatteluja, joku Michael/Mikael?
Johnny Lee Michaels eli Jouni Turpeinen
Näki Pride- tapahtumassa uusia lepakoita.