Miten voi olla näin vaikea löytää hiukan muotoon ommeltu, ryhdikäs tummansininen (tai musta) trikoomekko.
Jossa lyheyköt hihat ja polvipituus. Olen etsinyt nettikaupoista viikkoja :(
Kommentit (29)
Ryhdikäs ja trikoo eivät oikein osu samaan vaatteeseen.
Tsekkaa Zalandolta Lauren by Ralph Lauren mekot. Löytyy juuri sinun kriteereihin sopivia mekkoja.
Vierailija kirjoitti:
https://www.jeans.fi/happy-holly-wrap-mekko-musta-p-31551.html
Tuo ei ole ryhdikästä nähnytkään.. mokoma lutrake.
Ritva Falla, Filippa K, Esprit, Stockan verkkokauppa. Itse ostin hyvän frillahihaisen trikoomekon 2 vko sitten Lidlistä (8 euroa).
Ompele tai teetä mekko itsellesi ompelijalla! Kangas ei maksa maltaita ja saat varmasti sopivan ja istuvan. Ja paljon laadukkaamman kuin Zalandon tms. rytkyt.
Löysin vilalta juuri kuvailemasi kaltaisen mekon.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaa Zalandolta Lauren by Ralph Lauren mekot. Löytyy juuri sinun kriteereihin sopivia mekkoja.
Eipä taida olla trikoota, neulosta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ompele tai teetä mekko itsellesi ompelijalla! Kangas ei maksa maltaita ja saat varmasti sopivan ja istuvan. Ja paljon laadukkaamman kuin Zalandon tms. rytkyt.
Nyt tuli kyllä väärää informaatiota.
Kangas muuten maksaa aika paljon, ompelija samoin. Lisäksi vieraan ompelijan taidoista ei ole mitään varmuutta.
Zalandolla on myös laadukkaita vaatteita.
Itse tykkään Ralph Laurenin trikoomekoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla trikoota, neulosta kyllä.
Sulla taitaa olla trikoon merkitys vähän hukassa
Jos joku tietää mistä löytää tiukkoja, trikoisia, nilkkapituisia maksihameita (ei mustia, koska tulee ma**et ja s**alit mieleen) niin saa vinkata myös. Ollut vaikea löytää. T. Ei ap
Trikoota harvoin tehdään muotoon ommelluksi, koska se on aika hankalaa kankaan jouston takia, ja joustavana kankaana se ”sopii” useimmille ilmankin. Vaikka usein muotoleikkaus olisi ryhdikkäämmän näköinen.
Osta pitkä ja lyhennä. Muotolaskoksetkin saat itse ommeltua.