Paljonko tienaat ja onko tämä sinusta hyvä vai huono palkka?
Kommentit (45)
Käteen jää n. seitsemän tonnia kuussa. Hyvä palkka on.
3ke/kk, sopiva palkka työstä jota teen.
Noin 3900€/kk jää nettopalkaksi, ole luullut olevani hyvätuloinen paitsi vauvapalstalla
Brutto 4,4 k, sopiva työmäärään nähden. Palkka ei ole hyvä, eikä huono, mutta tulee joka kuukausi.
15e/h
Ihan riittävä palkka. Olen tyytyväinen. :)
39€ vuosi. Asuun suurkaupungissa ulkomailla ja koska vuokra ja matkakustannukset ovat järkyttävän kalliita ei tuosta nyt kuitenkaan kauhean paljon käteen jää. Olen myös alipalkattu kokemukseeni nähden ja palkaton ylityötä on täällä normi. Parempi duuni hakusessa parhaillaan.
Brutto 3000 €, netto noin 2000 € kuukaudessa. Huono palkka, etsin parempaa.
Vierailija kirjoitti:
39€ vuosi. Asuun suurkaupungissa ulkomailla ja koska vuokra ja matkakustannukset ovat järkyttävän kalliita ei tuosta nyt kuitenkaan kauhean paljon käteen jää. Olen myös alipalkattu kokemukseeni nähden ja palkaton ylityötä on täällä normi. Parempi duuni hakusessa parhaillaan.
Hups siis 39k euroissa!
Käteen jää 1800-1900 e kuussa. Pärjään kohtalaisesti, onneksi miehellä parempi palkka
5 600 € kuussa bruttona. Mielestäni ihan hyvä, mutta vauvapalstalla mediaanipalkka.
Pari euroa vajaa 3100€ bruttona. Käteen jää vajaa 2300€. Ihan ok kun korkein tutkintoni on yo-todistus, mutta parempi palkka on hakusessa kunhan saan opinnot pakettiin 1,5 vuoden kuluttua.
Miten täällä kaikilla on reilusti yli keskiarvon palkat?
2500e brutto, työn helppouteen nähden hyvä, mutta Helsingissä asumiseen n. 1900e netto kokoaikaisesti työssä käyvälle on aika paska.
Olen toimistosihteeri ja tienaan siitä 3100 bruttona. Työni ei sisällä oikein mitään ihmeellistä vastuuta tai päätöksentekoa, joten siihen nähden palkka on oikein hyvä. Käteen jää noin 2200 euroa nettona. Palkka on kai noin suomalaisten keskitasoa ja kun sen näin helposti saa, niin pitää olla tyytyväinen. Joskus haaveilen isommasta palkasta, mutta se tarkoittaisi heti lisää stressiä ja vastuuta. Mieluummin panostan vapaa-aikaani ja ystäviini kuin työhön, joka loppujen lopuksi on vain työtä. Elämä on muualla.
Käteen jää karvan alle 2000e kuussa. En osaa sanoa onko palkka "oikeasti" hyvä vai huono mutta sillä saan kaiken tarvitsemani ja haluamani.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä kaikilla on reilusti yli keskiarvon palkat?
Ei mulla ole. Ei kelvannut edes listaan, kun laitoin: 1800e brutto. Ihan kamalan huono palkka on ja liian raskas työ
5 ke brutto
Kulut sen verran suuret, että juuri ja juuri toimeen tullaan. Miehellä vähän vähemmän.
4166 e/kk brutto, se on yli tilastollisen palkka ka:n ja mediaanin. Ihan ok palkka siihen nähden mitä teen.
10,52e/h, ei huono muttei hyväkään.