Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille auton rekisterikirjaimilla väliä?

Vierailija
02.07.2019 |

Pystyn valitsemaan vain sellaisen auton, jossa rekkarit on hyvät tai neutraalit. Minulla oli kerran auto jonka kirjaimet oli IIP, ja inhosin autoa kun tuli joku piipitys aina mieleen kun näki auton ja väkisinkin luki ne kirjaimet :D tunnen olevani kumminkin aika lapsellinen, kun auton ostopäätös saattaa jopa peruuntui, koska rekisterikirjaimet ei miellytä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se aika cool, jos kirjaimet olisi JVG, hmm. 

Vierailija
2/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienintäkään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkitystä. Muuten hyvä, mutta ASS-kilpinen auto jäi ostamatta. Ei vaan jaksaisi kuunnella sitä naureskelua ja kuittailua.

Vierailija
4/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rekkari on NAI, on merkitystä.

Vierailija
5/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta koska pienenä opin läänien rekisteritunnukset ulkoa, hahmotan edelleen auton (ja kuskin) kotipaikkakunnan niiden mukaan. Saatan mutista esimerkiksi T-alkuisille, että joo ei meillä Turussa vilkkuja tunneta, tai K-alkuisille, että mänehän sinnäi siitä iestä jo. :)

Vierailija
6/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta koska pienenä opin läänien rekisteritunnukset ulkoa, hahmotan edelleen auton (ja kuskin) kotipaikkakunnan niiden mukaan. Saatan mutista esimerkiksi T-alkuisille, että joo ei meillä Turussa vilkkuja tunneta, tai K-alkuisille, että mänehän sinnäi siitä iestä jo. :)

Mitkä ihmeen läänien rekisteritunnukset?

Vierailija
7/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne? 

Vierailija
8/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonnet ei tiedä.

Vierailija
9/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta, että et tosiaan itse osaa etsiä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_rekisterikilpi

Vierailija
10/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi varaa ostaa vasittu rekkari niin ensimmäinen olisi thc-420. Toinen olisi you-666 ja kolmas sex-69.

Asenne rekkarit olisi aikas cool.

Vierailija
11/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoni rekkarin kirjaimet ovat LOI. Mutta ei ole mitään merkitystä. En ole koskaan kiinnittänyt huomiota. Eikö haluamansa rekkarit saa tilattua?

Vierailija
12/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta, että et tosiaan itse osaa etsiä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_rekisterikilpi

Oukei pikkusen vanha juttu 😂😂😂 olen mielelläni jonne ja nuori. Lääninrekkarit ristus sentää 😂

Vierailija
13/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne? 

Miehen nimi?

Olen nainen.

Vierailija
14/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne? 

Miehen nimi?

Olen nainen.

Sori typo. Tarkoitus oli kirjoittaa jonne. 

Vierailija
15/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi varaa ostaa vasittu rekkari niin ensimmäinen olisi thc-420. Toinen olisi you-666 ja kolmas sex-69.

Asenne rekkarit olisi aikas cool.

Haaveilin joskus teininä, että hankkisin DIE-666 -rekkarin.

Vierailija
16/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana seurata rekkarikilpiä lähinnä siksi, että löytyykö jotain erikoista ja yksilöllistä tms.

Aikoinaan oli jossain kilpailu parhaasta ja osuvammasta kivestä ja sen voitti gynekologi, jonka auton rekkarinumero oli virsi numero: 394. Se menee jotenkin ...mun tutkit herra tarkasti ja tiedät kaikki tekoni...

Vierailija
17/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. - Vaikka onkin mukavaa, etten herätä auollani erityistä huomiota siksi, että siinä on "yksillöllisempi" rekiseri. Ihan varmasti on riitävästi siinä, että saan osakseni kyseenalaista huomiota keskivertoa surkeampana kuskina.   

Vierailija
18/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne? 

Ei, Jannen rekkari on RYN

Vierailija
19/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen rekkariini UNG-***, se saa minut tuntemaan itseni hieman nuorekkaammaksi.

Yhdellä ex-naapurilla oli NAZ-1**, sellaista en haluaisi. En myöskään THC-420, koska poliisi voisi vetää johtopäätöksiä.

Vierailija
20/28 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä ja huomasin just etten muista autoni rekkaria.