Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useimmille opiskelu on ainakin siihenastisen elämän parasta aikaa. Minut on eristetty sosiaalisesti viimeiset neljä vuotta ja se näkyy ilmeisesti jo mielenterveydessä.

Vierailija
02.07.2019 |

Ainejärjestön sähköpostilistalta poistamista vaikka jäsenmaksu on maksettu. Harhauttaminen niin että eksyin yhdestä juhlasta, yhdestä vappupiknikistä ja vuosikokouksesta. Ensimmäisen vuoden jälkeen tajusin pysyä poissa.
Sitten siinä on se että minua kohdellaan kun ilmaa. Minulle ei koskaan sanota mitään ja minun sanomiset menee kuuroille korville.
Kaikkein pahinta on kuitenkin se kun minulle tehdään selväksi jokaisen tilaisuuden tullen etten ole haluttua seuraa. Ainejärjestön aktiivit verkostoineen istuu aina vähintään 5-6 paikan tai penkkirivin päässä minusta luennoilla ja vaihtaa paikkaa jos satun tulemaan liian lähelle. Ne ei suostu olemaan kanssani samaan aikaan esimerkiksi kirjastossa vaan poistuu kirjoineen ja kansioineen jos luulee että olen siellä muuten kun vain käymässä. Tänään kaksi näistä poistui ruokalassa jonosta (ne eivät siis ehtineet linjastolle asti) kun ne huomasi että olin jonossa vähän taaempana. Ruokailin normaalisti ja huomasin että ne oli ulko-oven edessä kun lähdin. Kävelin ovesta muutamia askelia ja vilkaisin olkapään yli. Nämä kaksi ryntäsi sisään samassa hetkessä kun lähdin.
Tämä on henkisesti RASKASTA. Tulen luultavasti valmistumaan tyhjän päälle, vailla mitään verkostoja, eli suoraan kortistoon. Onko tällainen kohtelu normaalia naisvaltaisilla aloilla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhhh, kelle hullulle opiskelu ois elämän parasta aikaa??? ://

ei ainakaan mulle :DD koko ajan ootin että tää opiskelu olis ohi. :D niin paljon sitä inhosin... työelämmä viihdyn.

Vierailija
2/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muapas on eristetty jo peruskoulun 3. luokasta lähtien ja toki myös koulujenkin ulkopuolella. Nyt 28v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaveeraa muiden kuin niiden aktiivien kanssa. Ne aktiivit on yleensä niitä, jotka puhuvat pskaa selän takana ja eristävät kaikesta sellaiset, joista eivät satu pitämään.

Vierailija
4/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia patriarkaatin alistamat naiset yleensä on, kiusaajia! Oikea nainen ei syrji eikä eristä.

Vierailija
5/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeletko korkeakoulussa tai yliopistossa? Uskomatonta jos siellä on tuollaista kohtelua.

Oletko mies naisvaltaisella alalla? Nykyajan naisten käytös on kyllä törkeää varsinkin miehiä kohtaan.

Oletko ollut yhteydessä opettajiin, rehtoriin, terveydenhuoltoon?

Vierailija
6/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä katsoisin peiliin.

Mitä olet tehnyt saadaksesi kyseistä kohtelua?

Asiat eivät tapahdu tyhjiössä, joten jotain sinä olet tehnyt.

Vierailija
7/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ns. sisäpiirissä on kaikenlaista yläastemeininkiä. Etsi kavereita muualta.

Ja muille: älkää odottako elämänne parasta aikaa. Se voi olla sitä mutta voi hyvin olla tuollaista mitä ap kirjoitti.

Vierailija
8/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä katsoisin peiliin.

Mitä olet tehnyt saadaksesi kyseistä kohtelua?

Asiat eivät tapahdu tyhjiössä, joten jotain sinä olet tehnyt.

Opiskelen yliopistossa (harvoin ammattikorkeakouluissa on ainejärjestöjä).

Olen katsonut peiliin (ja käyn joka päivä suihkussa) enkä ole tietääkseni tehnyt tai sanonut kenellekään mitään pahaa.

Vierailija
9/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu saanut tällaista kohtelua osakseen?

Vierailija
10/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että sua eristetään tolla tavoin! Kuten muutama on tässä sanonutkin, miten olisi seuran etsiminen muista kuin niistä aktiiveista? Tai kavereiden/tuttujen hakeminen harrastusten tai erilaisten tapahtumien kautta?

Harmittaa kuulla, että jollekin ollaan noin tylyjä yliopistossakin ilman syytä. 

Vierailija
11/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi on kirjoitellut tänne aiemminkin, väitti viimeksi ettei saa sähköpostilistalle lähetettäviä työpaikkailmoituksia, mutta hävisi kun häntä kehotettiin ottamaan yhteyttä yliopiston henkilökuntaan.

Veikkaan että itse uskoo juttuihinsa, eli surullinen tapaus.

Vierailija
12/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama joka teki vainoharhaisia oletuksia opiskelukaverista ruokalassa?

Vierailija
13/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia klikkejä ja ihan yhtä epäkypsää meininki monessa paikassa on aikuisiälläkin kuin jossain ala-ylä-asteella. Tulee vaan pettymään, jos olettaa, että ihmiset jotenkin kypsyisi, viisastuisi tai tulisi empaattisimmaksi vuosien myötä. Joistain tulee vain oikeutetusti ilkeitä kun kuvittelevat olevansa niin fiksuja kun vuosia tulee lisää, vaikka oma ajattelu ei yhtään kehity eikä pyöri minkään muun kuin oman itsen ympärillä.

Unohda ap nuo ajatukset siitä mitä sen "pitäisi" olla ja yritä keksiä jotain tekemistä ja virikkeitä joista aidosti nautit. Jos tilanne kovasti vaivaa, ehkä voisit vaihtaa pääainetta tai yrittää käydä kursseja eri aikaan noiden tyyppien kanssa. Siten tapaisit muitakin uusia ihmisiä.

Vierailija
14/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aargh... kirjoitti:

Muapas on eristetty jo peruskoulun 3. luokasta lähtien ja toki myös koulujenkin ulkopuolella. Nyt 28v.

Tämä on vähän provosoivaa, mutta sanonpa kuitenkin. Osaatko yhtään miettiä, mistä voisi johtua että kaikissa yhteisöissä, töissä, porukoissa, kouluissa ja koulujen ulkopuolella juuri sinä jäät ulkopuolelle. Joka ikinen kerta. Eikö tässä ole jo todella huono tuuri?

Voisiko kuitenkin olla niin, että jos sinua on kiusattu/suljettu ulkopuolelle nuorena niin peilaat kaikkien ihmisten käytöstä tätä taustaa vasten. Kuulostaisi nimittäin erittäin epätodennäköiseltä että joka ikisessä porukassa juuri sinut eristetään vaikka olet ns. ihan kiva tyyppi.

Vierailija
15/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aargh... kirjoitti:

Tämä on vähän provosoivaa, mutta sanonpa kuitenkin. Osaatko yhtään miettiä, mistä voisi johtua että kaikissa yhteisöissä, töissä, porukoissa, kouluissa ja koulujen ulkopuolella juuri sinä jäät ulkopuolelle. Joka ikinen kerta. Eikö tässä ole jo todella huono tuuri?

Voisiko kuitenkin olla niin, että jos sinua on kiusattu/suljettu ulkopuolelle nuorena niin peilaat kaikkien ihmisten käytöstä tätä taustaa vasten. Kuulostaisi nimittäin erittäin epätodennäköiseltä että joka ikisessä porukassa juuri sinut eristetään vaikka olet ns. ihan kiva tyyppi.

Rauhoitu. Ap:n on pakko olla trolli koska, kuten joku jo sanoi, samoja juttuja on ollut täällä ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä