Hyvän mielen ketju
Mikä sinua ilahduttaa juuri nyt?
Änkyröistä ja venkuloista ei välitetä, pidetään tämä ketju positiivisena!
Kommentit (5)
Olen jäänyt eläkkeelle ja poikani perheessä on aivan ihastuttava tyttö, hän on seitsemän kuukautta. Ah tätä mummon onnea! ❤️
Autoni sammahti eilen iltapäivällä tienristeykseen. Viiden minuutin sisällä kolme ihmistä oli autoineen pysähtynyt kysymään tarvitsenko apua (vähän vaikutusta oli tottakai sillä että nökötin osittain heidän edessään, en kuitenkaan tukkinut koko väylää.) Minun piti saada autoni tien yli. Jostain autosta pelmahti joukko nuoria miehiä ja naisia jotka tilanteeni kuultuaan suorastaan lennättivät autoni tien yli istuessani ohjaamassa. He tuntuivat aivan enkeleiltä! Kiitos vielä teille tuntemattomat auttajat! Jäi hyvä mieli koko loppupäiväksi ja autokin toimii taas :D
Tämä ketju, tulin niin onnelliseksi tästä. Itken ilosta.😭