Miten päästä lopullisesti yli exästä?
Minulla oli 5,5 vuoden on/off-suhde erääseen mieheen. Rakastuin häneen joka solullani. Alku olikin oikein ihanaa, mutta melko pian alkoi tulla kaikenlaisia ongelmia. Yritin erota hänestä varmaan lähemmäs 10 kertaa, mutta palasin aina takaisin. Tänä aikana heikkenin ihmisenä kaikin tavoin. Elämässäni on tapahtunut paljon ikäviä asioita, koska kaikki energiani meni tähän todella huonoon suhteeseen. Lopullisesti erosimme muutamia kuukausia sitten emmekä ole olleet enää missään yhteyksissä.
Monella tapaa olen päässyt elämässäni eteenpäin, mutta valitettavasti katkeruus ja suoranainen raivo exääni kohtaan nostaa välillä rajustikin päätään. Yritän keskittyä omaan elämääni ja sen tekemiseen mahdollisimman hyväksi, mutta en voi tunteilleni mitään. Nyt olen ollut muutaman päivän pyhää raivoa täynnä ja mikään ei tunnu auttavan. Järki sanoo, että anna olla, mutta minkä näille ajatuksille ja tunteille voi.
Mitä ihmettä voisin tehdä, jotta pääsisin näistä tunteista eteenpäin ja pystyisin jättämään menneet mielestäni ja keskittymään tulevaisuuteen? Luulin jo päässeeni paremmalle puolelle, mutta nämä viime päivät ovat osoittaneet, että valitettavasti näin ei ole.
Kommentit (24)
Hyvä että tunnet vihaa ja katkeruutta. Itse en tunne kuin surua, ikävää ja sääliä. Se on vaarallista. Menisin pian takaisin vaikka järki sanoo, ettei ketään saa kohdella niin kuin minua kohdeltiin.
Lainaa Lisa Marie Bobbyn kirja Exäholisti.
Nelivedolla tietysti konka telaketjuajoneuvot ovat lähinnä puolustusvoimien käytössä ja siten todennäköisesti et pääse niihin käsiksi
Mulla on vaan ikävä. Kunpa pääsikin siihen vihaan. Koko ajan tekis mieli laittaa viestiä.
Mä ainakin pidän tota mustana huumorina. Aika moni lähipiirissä joka tietää exäni olleen väkivaltainen on heittänyt törkeääkin juttua. Se on vain tunteiden tuulettelua.
On mielestäni oikeastaan parempi jos ex on ollut nilkki narsisti ja mitä muuta, koska ikävän tunteet ovat kuolleet kuvotukseen ja raivoon.