Sairas hammassärky. Kauanko pidettävä väliä että voi ottaa eri lääkettä?
Olen siis syönyt eilen klo 14 - tänään klo 09 välillä 7 Buranaa jonka vahvuus 800mg. Eikä muuten ole auttanut. Nyt vaihdan toiseen kipulääkkeeseen eli Pamol 500mg joka on parasetamolia. Olen kärvistellyt nyt tuosta aamu 9 odotellen koska uskaltaisi ottaa. Buranan puoliintumisaika 2-4 tuntia muualla kehossa paitsi aivoissa 4-6 tuntia. Painan yli 100kg.
Koskahan uskaltaisi ottaa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Minulla ei ole naapureita ja kaupunkiin matkaa. En voi lainata rahaa. Uskokaa tai älkää kyllä vaihtoehdot on käyty läpi. Menen ASAP.
Asut siis jossain korvessa ja sinulla ei ole autoa? Paljonko matkaa lähimpään naapuriin?
Jos kipu menee aivan toivottoman pahaksi, voit koittaa tilata itsellesi ambulanssin.
Neilikat ja valkosipulit...
Ehkä ne auttavat vihlontaan jos on paikka irronnut, tullut pieni lohkeama tms.
Mutta hampaan juuren tulehdus, jossa mätäpaise pullistaa ympäröiviä kudoksia....
Siihen ei auta kuin hampaan auki poraaminen(juurihoito) tai hampaan poisto.
Kipua ei yleensä taltuta edes mikään käsikauppapääke.
Korvessa asun ja useampi kilometri on lähimpään naapuriin jonka nimeä en tiedä, saati olisi numero.
Hammas särkee koska se on ihan mätä ja pitäisi nypätä irti. Ei siitä ole kuin perustukset jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Korvessa asun ja useampi kilometri on lähimpään naapuriin jonka nimeä en tiedä, saati olisi numero.
Hammas särkee koska se on ihan mätä ja pitäisi nypätä irti. Ei siitä ole kuin perustukset jäljellä.
Ei se kipu kovin kova voi olla, jos se olisi, tekisit KAIKKESI päästäksesi hammaslääkäriin.
Jotkut sinnittelevät melko kovankin kivun kanssa.
Minulla tuli poskihammas kipeäksi, mutta pakko oli tehdä yksi työ loppuun.
Pari päivää vedin maksimimäärät panadolia ja buranaa.
Ikeneen pullahti patti ja kipu helpotti....
Kävin vedättämässä hampaan pois kun ehdin.
Joku kysyi, miksi AP:llä on hammas kipeä...
Ihan tavallinen pesu on riittänyt pitämään hampaani kunnossa n.40v saakka.
Nyt on tullut nopeassa tahdissa useita juurihoidon tai hampaanpoiston vaatineita tulehduksia.
Näemmä ikä teettää kaikenlaista.
Assburger kirjoitti:
Jotkut sinnittelevät melko kovankin kivun kanssa.
Minulla tuli poskihammas kipeäksi, mutta pakko oli tehdä yksi työ loppuun.
Pari päivää vedin maksimimäärät panadolia ja buranaa.
Ikeneen pullahti patti ja kipu helpotti....
Kävin vedättämässä hampaan pois kun ehdin.
Joku kysyi, miksi AP:llä on hammas kipeä...
Ihan tavallinen pesu on riittänyt pitämään hampaani kunnossa n.40v saakka.
Nyt on tullut nopeassa tahdissa useita juurihoidon tai hampaanpoiston vaatineita tulehduksia.Näemmä ikä teettää kaikenlaista.
No sepäs se. Itselläkin ollut ensimmäinen reikä kaksikymppisenä ja toinen kolmekymppisenä ja se onkin tämä vähän isompi juttu nyt.
Kiitos. Juuri tällaisia apuja tarvitsisin. Neilikkaa ei mutta suolaa on.