Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työnantajat suhtautuvat yli 15 vuotta kotiäitinä olleeseen, jos tällainen henkilö hakee esim. hoitoalalle

Vierailija
02.07.2019 |

keikkatöihin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on hoitoalan koulutus, ei aiemmalla työhistorialla ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti, jos lapsia on useampia. Alalla jossa työntekijöistä on pulaa voi olla pitkään kotiäitinä ja pääsee helposti takaisin töihin.

Vierailija
4/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koulutus alalle, niin hyvin suhtautuu!

Vierailija
5/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Näitä idiootteja hoitamaan. ^

Vierailija
6/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta vähän pölyjä pyyhkinyt kotona ja tv-sarjoja katsellut,  kyllä se vähän pistää miettimään onko motivaatiota tehdä kunnolla töitä ja ottaa vastuuta omista tekemisistä.

Toisen lompakolla eläminen vailla huolen häivää nuin kauan varmasti muuttaa persoonaa.

Vierailija
7/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin lähes 10v. kotiäitinä ollut, koska oletimme että hänellä olisi sitä motivaatiota, kykyä organisoida, jne, mutta toista viikkoa hän jaksoi ja yhtenä aamuna vaan jätti tulematta ilmoittamatta mitään.

Vierailija
8/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 vuotta vähän pölyjä pyyhkinyt kotona ja tv-sarjoja katsellut,  kyllä se vähän pistää miettimään onko motivaatiota tehdä kunnolla töitä ja ottaa vastuuta omista tekemisistä.

Toisen lompakolla eläminen vailla huolen häivää nuin kauan varmasti muuttaa persoonaa.

Tämä ei oo ainakaan ollut hetkeäkään kotiäitinä, kun luulee että kotiäidin homma on tommosta:D

Pliis te, jotka ette tiedä mitään kotiäitiydestä, älkää edes olettako tietävänne.

Vierailija
9/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu työnantajasta varmasti. ja onko pelkkä koulutus vai myös työkokemusta. 

Vierailija
10/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekä joskus 90-luvulla vielä oli kovaa valuutta, mutta nykypäivänä pitää osata niin monta asiaa mm potilastietojärjestelmän käyttö, lääkelaskut jne.

Ehkä vielä on jotain mummojen pyörityspaikkoja jonne voidaan ottaa töihin noita vuosikymmeniä kotiäitinä olleita.

Vierailija
11/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koulutus niin pääsee töihin. Hirmu hoitajapula ainakin meillä päin.

Vierailija
12/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä varhaiskasvatuspuolella, jos on alan koulutus ja ollut pitkään 15-20 vuotta kotiäitinä, kelpaako keikkalaiseksi? Tarvetta lyhytaikaisille sijaisillehan päiväkodeissa kyllä on.

Vierailija
13/15 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä varhaiskasvatuspuolella, jos on alan koulutus ja ollut pitkään 15-20 vuotta kotiäitinä, kelpaako keikkalaiseksi? Tarvetta lyhytaikaisille sijaisillehan päiväkodeissa kyllä on.

Varmasti pääsee keikkaa tekemään, vaikka ei olisi edes koulutusta. Sijaispula on kova. Kun ei paikkoja saada täytettyä edes meillä pätevillä... 

Itse olin 5 vuotta kotiäitinä. Varhaiskasvatukseen ehti sillä aikaa tulla mm. uusi laki. Mutta ekan työpaikan sain mitä hain, ja ihan hyvin olen päässyt kelkkaan takaisin, kun itse olen vaan aktiivisesti päivittänyt osaamistani. Eli jos sinulla on hoitoalan koulutus niin mukaan vaan työelämään, paljon varmasti on muuttunut mutta ei ne asiat mitään rakettitiedettä ole. Sit vaan opettelemaan ja päivittämään omaa osaamista :) 

Vierailija
14/15 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain helposti opettajan töitä, koska rekrytoijat pitivät minua ns. ”Hyvänä tyyppinä”. Sain aluksi jopa koulutustani vastaamatonta opetustyötä...

Vierailija
15/15 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla on pula tekijöistä. Sinne vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän