Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalääkäreitä KAIVATAAN!!!

Vierailija
02.07.2019 |

Elikkäs mulla kävi tossa aiemmin aamulla 4 tuntia sitten niin, että istuin tässä tietokoneella ja korjasin hieman tuolin asentoa allani nostamalla tuolia edemmäs oikealla kädelläni. Nykäisin eteenpäin ja samassa alkoi vihvola voimakas kipu niskassa ja on ollut sitä rataa, ei enää niin voimakasta, mutta inhottavaa edelleen. Kun en liikuta päätä se on ok,mutta auta armias, kun koitan taivuttaa päätäni alas tai pyötittää tai kääntää päätäni eri suuntiin niin kipu alkaa välittömästi ja niska tuntuu jäykältä, mutta saan silti taivutettua rintalastaan kiinni, mutta sattuu paljon. Lisäksi huimaa ja olo on kuin sumussa kävelisi. Tämän takia olen vain maannut, kun ylhäällä oleminen alkaa huimaamaan. Niskan kipu on vihlovaa, viiltävää. Kuin joku viiltäisi ylhäältä niskasta lapaluiden väliin asti.

Mitä tapahtui? Pitääkö tässä lääkäriin lähteä vai odotanko ja otan kipulääkkeitä? Revähtikö jokin vaiko meni lukkoon? En minä mielestäni kauhean kovaa tuolista kiinni ottanut, mutta tiedä häntä, jos asento vain oli väärä......Osaako joku sanoa tai onko jollain kokemusta vastaavasta? Hieman huolestuttaa. Onhan minulla usein ollut hartia ja niskajumia, mutta tämä on uutta. Koskaan ei ole sattunut näin paljoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota buranaa säännöllisesti 3xpvä, kuulostaa lihasperäiseltä. Jos kipu ei ala hellittämään niin sitten lääkäriin hakemaan lihasrelaksanttia.

Vierailija
2/3 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasjumi. Venyttele, jumppaile. Akuuttikipuun särkylääkettäja lihasrelaksanttia jos vaan löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia paljon vastauksistanne!

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän