Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisille naisille tehdään kolme tai enemmän aborttia?

Vierailija
02.07.2019 |

Tiedätkö ketään kenelle olisi tehty noin monta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-piireissä ei mitenkään erikoista

Vierailija
2/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille jotka eivät opi kerrasta

Toki siinä voi olla jokin fetissi? Jos asiasta saa mielihyvää niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille joista ei ole äideiksi, elämänhallintaa ei ole edes sen verran että saisi ehkäisyn kuntoon. Onneksi on abortin mahdollisuus.

Vierailija
4/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdelle ystävälle on tehty kolme aborttia. Säännöllisesti työssäkäyvä, sosiaalisesti taitava, pidetty, vastuuntuntoisen oloinen, oma asunto ja pitää huolta äidistään.

Kulissien takana vähän rakoilee, miehet on aina semmoisia "pahoja poikia" ja usein kontrolloivia ja suhde päättyy väkivaltaan. Luottotiedot on vielä kunnossa, mutta toisen luottokortin velkaa kuitataan toisella kortilla eli ei ihan kaikki ole hallinnassa. Paniikkikohtauksia on myös joskus saanut. Kaikki ongelmat pysyy kulissien takana. On Suomessa kasvanut, mutta vanhemmat ei, jonkin verran tämä näkyy ihmissuhteissa.

Vierailija
5/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty kaksi aborttia. Eka kerralla kortsu hajosi ja olimme kaukana erämäässä eikä sitten lähdetty pois kesken kaiken apteekkiin. Se oli iso virhe. 

Kymmenen vuotta myöhemmin myös kortsu hajosi ja jälkiehkäisypilleri ei toiminut. 

Kaksi kertaa on vahinko käynyt ja molemmilla kerroilla tulin raskaaksi. 

Vierailija
6/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti mielenterveysongelmaisille, pahoja elämänhallinongelmia. Kaikki tietävät kuinka kiiman keskellä kondomi voi lähes unohtua, mutta ei naisella, joka on tehnyt abortin. Ei ole pakko tulla sisään jo sitä kondomia ei löydy.

Toisaalta jääväthän jotkut naiset suhteeseen väkivaltaisen r.a.iskaajan kanssa (ei siitä ehkä helppo ole lähteäkään) ja päihdekäyttäjille säännöllisestä ehkäisystä huolehtiminen voi olla haaste.

Onhan niitä pitkäaikaisiakin ehkäisyjä, mutteivät ne kaikille sovi eikä kaikilla ole varaa.

Joka tapauksessa surullista, mutta varmaan parempi niin.

Vierailija
7/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko todella välinpitämättömille tai sitten sellaisille joilla on tosi huono tuuri ja ovat poikkeuksellisen hedelmällisiä. Minäkin olen tullut raskaaksi oikein asennetusta kierukasta huolimatta eli ei se mahdotonta ole.

Vierailija
8/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näitä nähnyt. Yhdistävä tekijä on kevyt suhtautuminen aborttiin.

Vierailija
9/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wt-piireissä ei mitenkään erikoista

Eikö wt:t juuri olleet ainoita, jotka tekevät lapsia? Ja vielä hirveän monta, voi herran jestas? Vaikkei olisi resursseja heistä huolehtia. Pysypä "faktoissasi". Eikö se ollut niin, että "akateemikoille" (:D) on tyypillistä tehdä lapset 40+, enemmän sääntö kuin poikkeus?

Olen töissä terveydenhoitajana ja abortteja tehdään kaikissa sosiaaliluokissa. Päällimmäisin sosiaalinen syy on, ettei lasta haluta.

Vierailija
10/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysneuvolassa harjoittelussa vuonna kuokka ja kivi kohdalle osui entisen Neuvostoliiton kansalaisia joille oli tehty 5-10 aborttia. Siellä abortti oli nimenomaan ehkäisykeino, kun e-pillereitä tai kortsuja ei ollut saatavissa.

Vierailija
11/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Yrittääkö joku oikeasti saada tästä jonkun moraalimyrskyn? Vähän sitä harkintaa peliin! Sinäkään et välitä asiasta. Oikeasti kukaan ei välitä.

Vierailija
12/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi parasta ja pullantuoksuisinta äitiainesta. Harmi että niin monelta sikiöltä jäi tämä empatian ja vastuuntunnon puute kokematta.

Vierailija
13/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille naisille, jotka tulevat raskaaksi eivätkä lasta voi tai halua pitää. 

Luotettavien, pitkäaikaisten ja käyttäjän huolellisuudesta riippumattomien ehkäisykeinojen pitäisi olla aidosti kaikkien saatavilla. Nyt esim. hormonikierukka ja ehkäisykapseli ovat hintansa vuoksi monien ulottumattomissa ja sterilisaation saa vasta 30 vuotta täytettyään, jos silloinkaan. 

Vierailija
14/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, joilla kortsu hajosi. Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten se onnistu? Me ollaan 20v avioliiton aikana käytetty kortsuja jos miltäkin merkiltä ja kertojakin on kertynyt kiitettävästi. Koskaan kortsu ei ole hajonnut kovassakaan menossa. Onko kyse superkuivista käsistä, joilla kortsu hajotetaan vai muuten vaan kömpelöstä käsittelystä?