Leikatkaa uusista puseroistanne pois ne henkarilenksut!
Karsean näköistä kun ne törröttää jostain kainalosta tai kaula-aukosta ulos. Samoin kenkien pohjista ne valkoiset koko/hintalaput kuuluu poistaa!
Kommentit (32)
Ihan peruspukeutumismokia, sama kun persuksesta läpinäkyvät leggarit ja morsianten hihattomien hääpukujen ylöskiskonta rinnuksista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset nyt ei yleensäkään kiinnitä paljon huomiota pukeutumiseen ja tyyliin. Ootteko muualla maailmassa muka nähneet huiveissa pesulappuja ja kaulalla tai kainalosta pilkistämässä henkarirenksuja?
Niinpä.
Olen nähnyt. Olin ulkomailla uudenvuodenvastaanottajaisissa, joissa naisilla oli yllään kunkin omaan etniseen taustaan viittaavia upeita pukuja. Eräs kolmikymppinen kaakkoisaasialainen nainen oli sonnustautunut kalliin näköiseen, tummanpunaiseen, kimaltelevaan, luilla tuettuun iltapukuun, jonka kainaloista roikkuivat vyötärölle parikymmentä senttiä pitkät, valkoiset ripustuslenkit. Ensin halusin hiljaa huomauttaa hänelle asiasta, mutta koska hän käyttäytyi (perheineen) niin öykkärimäisesti, että annoin olla. Kukaan muukaan ei huomauttanut, ei edes kumpikaan hänen siskoistaan. Ehkä hän ansaitsi näyttää vähän hölmöltä.
Mä leikkaan ne pois t-paidoista, neuleista yms mitä en säilytä hengarissa. Itse asiassa, vaan hyvin harvassa vaatteessa joita pidän hengareissa niitä on ollut, yleensä ovat vaatteissa jotka itse laitan hyllyyn tai laatikkoon 😃
Älkää myykö eteenpäin niitä leikeltyjä riepuja, ärsyttävää ku kirpputorilla et tiedä vaatteen kokoa/materiaalia/pesuohjetta/missä valmistettu jne...
Vierailija kirjoitti:
Älkää myykö eteenpäin niitä leikeltyjä riepuja, ärsyttävää ku kirpputorilla et tiedä vaatteen kokoa/materiaalia/pesuohjetta/missä valmistettu jne...
Ei ne tiedot niissä henkarilenkeissä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tiedot niissä henkarilenkeissä ole.
Olipa täällä jo puhetta tyylittömistä pesulapuistakin.
Juu, niistä saa hienoja virpomisvitsan koristeitä, kirjanmerkkejä tai muita askarruksia. Samalla ratkeaa "mitä opelle/päikyntädille/harrastusohjaajalle" ongelma noin vain, naps!
Rupean heti käymään koko vaatehuoneen läpi ja leikkaan vanhoistakin puseroista! Kiitos vinkistä!
Noista naruista nyt niin väliä, mutta hintalaput jotka on jäänyt kenkien pohjaan on tyylimokien kärkipäässä.
Nykyään ihmiset on niin juntteja, että ihan hirvittää!
Tietenkin kaikki tuollaiset lenksut ja isot pesumerkintälaput pitää leikata pois.
Sitä Diorin/Chanelin/Pradan merkkiä ei ole tarkoituskaan irroittaa ;)