Uupumus. Lapset kesälomalla, minä juoksen perässä puistoissa ym
Koko päivän. Ollaan liikkeellä n. 8 tuntia päivässä. Erilaisissa tapahtumissa ja huvipuistossa. On voimat ihan lopussa. Lapsilla riittää valtavasti energiaa.
En omaa väsymystäni lapsilleni kaada, mutta olen miettinyt että onko ihan normaalia väsyä näin kovasti. 3 viikkoa aktiivista elämää takana.
Kommentit (23)
Miksi lapset edes viedään 8h loman jokaisena päivänä eri tapahtumiin ja huvipuistoihin, meluisaan ympäristöön ja ihmismassoihin, kun arkena ollaan jo meluissa ja isoissa päiväkoti- tai kouluryhmässä.
Eikö loman tarkoitus ole irtiotto arkiruteineista ja ympäristöstä. Miksi niitä aktiviteettejä pitää olla myös lomalla, kun muutoin arki täyttyy niistä. Mitä lomaa se sellainen on.
Ompa kyllä rankka elämä sulla. Mitäs mies oikein tekee perheen hyväksi kun sinä joudut lapsia noin koko ajan paapomaan. Minä ottaisin nyt ensialkuun miehestä eron ja menisin kriisikeskukseen valittamaan elämän rankkuutta.
Lopeta tuo turha juokseminen.
Osta lapsille hyvät värikynät ja piirrelkää, katsokaa lastenelokuvia tai pelatkaa Kimbleä. Kertokaa sohvalla vitsejä tai opetelkaa yhteenlaskua. Katsokaa luonto-ohjelmia. Laita muumit pyörimään ja makaa sohvalla.
Sivistä niitä lapsia, jutelkaa. Lue niille lempikirjoja ja pötkötelkää.
Rasittavin ihmistyyppi on ylienerginen typerys, urheillaan ja touhutaan, mutta ei yhtään kirjaa ole tullut luettua. Älä tee lapsista sellaisia.