Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailun aikajana

Utelias
01.07.2019 |

Haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia deittailusta. Millaisilla aikatauluilla teillä on edennyt deittailu ensitreffeistä johonkin vakavampaan? Minkälaisilla treffeillä olette käyneet, milloin seksi astui mukaan kuvioihin? Jos jommalla kummalla tai molemmilla on lapsia, milloin treffikumppani on esitelty heille? Milloin on sovittu siitä, että muita ei enää tapailla? Kertokaa kaikki! Olen utelias, sillä olen nyt ensimmäistä kertaa pitkän parisuhteen jälkeen testailemassa deittailua, ja olen ehkä jopa tavannut kiinnostavan tyypin.

Ps. otetaan vastaan vinkkejä siihen, miten pelkästä halista edetään esimerkiksi pussailuun tai muuhun kosketteluun.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään kaavaa näissä ollut. Ainoa, joka johti vakavampaa suhteeseen oli nykyinen miesystäväni, jonka kanssa olemme seurustelleet nyt puolitoista vuotta. Parin päivän viestittelyn jälkeen sovimme tapaamisesta parin viikon päähän. Seksiä oli ensi tapaamisella ja jäin miehen luo yöksi. Tämän jälkeen molemmille oli selvää, että muita ei enää tavata ja "sovimme" seurustelusta. Siitä lähtien viestittelyä joka päivä, tapaamisia silloin kun aikataulut sallivat. Noin 8 kk jälkeen näin miehen lapset ja pari kuukautta sen jälkeen mies näki minun lapseni. Emme ole muuttamassa yhteen ja lapset eivät ole tavanneet toisiaan. 

Muut jutut olivatkin sitten ihan mitä sattuu, ilman mitään aikatauluja ja varmuuksia yhtään mistään. Tavattiin kerran tai kaksi ja sitten yhteydenpito lopahti ghostaamiseen tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi