Naapurit pitää mua työttömänä luuserina, totuus on että olen voittanut lotossa!
Kuljen tahallaan hieman reppanan näköisenä ja aina pyörällä. Vaatteet nukkaantuneet ja ei niin viimeistä muotia. Näin saa olla rauhassa kerjäläisiltä ja nauran sisäisesti sääliville katseille :)).
Kommentit (11)
Kai lottovoittajakin voi olla työtön luuseri, joskin varakas sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Naapureidesi tulkinta on oikea.
Kyllä muuten olen :)
Ap
Ehkä aloitus ei ole totta, mutta, toisaalta, jos itse voittaisin lotossa, jatkaisin ulospäin näyttäen noin. Eli voisi tuo olla tottakin.
Muista höystää tarinaa kuinka rahat on tiukissa ja Kela mokasi taas ja nyt syöt kaurapuuroa viidettä päivää ;)
Sähän oot kun mun äitini. Voitti lotossa, muuttui vielä pihimmäksi ja nukkavierummaksi. Toki varakas oli jo ennen voittoakin.
Ja ennenkuin joku ehtii aukoa päätään, toivoisin että käyttäisi rahaa itseensä, edes vähän. Heittäisi narsisti_juoppo_kusipäisen miehensä pellolle ja alkaisi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Samma här. 4, 5 ja 6 oikeinkin on tullut.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinccis
Älä höpsi! Sä teit lottorivisi väärin!
Vierailija kirjoitti:
Sähän oot kun mun äitini. Voitti lotossa, muuttui vielä pihimmäksi ja nukkavierummaksi. Toki varakas oli jo ennen voittoakin.
Ja ennenkuin joku ehtii aukoa päätään, toivoisin että käyttäisi rahaa itseensä, edes vähän. Heittäisi narsisti_juoppo_kusipäisen miehensä pellolle ja alkaisi elää.
Koska mulle niitä rahoja ei tarvitse säästää. Mä pärjään kyllä omillani.
sama
Tuskin itsellänikään habitus hirveästi muuttuisi, vaikka voittaisinkin lotossa. Nytkin olisi varaa ostaa kaikenlaisia vaatteita, mutta en yksinkertaisesti pidä shoppailusta. Käytän loppuun ostamani vaatteet. Vaatteeni voivat olla hintavia, mutta en ole mikään näyttävä pukeutuja. Pidän rennoista ja urheilullisista vaatteista, se tuskin muuttuisi miljoonien myötä mihinkään. En osaa oikein käyttää koruja, käsilaukkuja, enkä korkokantakenkiä.
Mutta jos olisi todella paljon rahaa, sijoittaisin rantatonttiin, ja unelmieni isoon asuntoon.
Eipä se raha välttämättä enää samalla tavalla päällepäin näy kun joskus ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinccis
Mullakin ollut kaksi kertaa kuusi oikein, mutta eihän sillä saa vielä oikein mitään. Pitäisi saada siihen se yksi lisänumero päälle, niin sitten olisi jo hieman suurempi potti kyseessä.