Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies. Ulkonäkökeskeinen nainen vai nainen joka urheilee ilosta?

Vierailija
01.07.2019 |

Kumman ottaisit, naisen joka vihasena pysyttelee joillain dieeteillä, ei rakasta liikuntaa yms. vaan tekee sen yhteiskunnan asettamien ulkonäkökriteereiden vuoks?? Ulkonäkö näyttäis urheilulliselta ja ns. hyvältä, koska sitä kiinnostais vaan se, että pitää kai joku hyvännäköisenä. Ei olis lahjakas liikunnallisesti tai muuta, kuhan vaan imago on kunnossa.

Vai naisen, joka ei olis neuroottinen vartalostaan, harrastais liikuntaa 100 prosenttisesti ilon kautta ja rakastais liikuntaa?? Ulkonäkö ei vastais niin paljoa yleisiä ihanteita, koska naisen motivaatio liikkumiselle ei olis se, että jokainen linja on täysin strukturoidusti aseteltuna. Harrastais lajeja joita rakastaa, ei harrastais liikuntaa siks, että muut tykkäis.

Kummanlaisen naisen ottaisit?? Kumpaa arvostaisit ja ihailisit?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lihava. Olen normaalipainoinen, mutta olen törmännyt miehiin jotka kelpuuttais mut mieluiten muovisena barbiena, kun taas esim. normaalipainossa ollessa, ilman hiustenpidennyksiä, ripsiä, sun muuta tilpehööriä miehiltä on oikeesti tullu palautetta että ulkonäössä on jotain vikaa.

Vaikka oisin kiree ja vittumainen,niin jos näytän barbilta niin miesten arvostus nousee.

Vaikka olisin onnellinen ja liikkuisin ilolla, niin mul on kokemusta miehistä jotka ei arvosta, jollei ole myös yli treenatun barbien ulkomuotoo, oli se sit saavutettu vihasella ja stressaantuneella pakkomielteisellä asenteella tai ei. Niiden mielestä sillä ei oo mitään väliä , kunhan kulissit on jonkinlaiset.

kiinnostaa vaan näkökulmat tähän asiaan.

joo ihmisiä on erilaisia, sitäkö haet?

Vierailija
22/28 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä haluaisit saman ihailun ja arvostuksen ilman panostuksen.

Kultupieni, mutta kun ei ole toista ilman toista. Jos sä sen haluat, niin sä joudut panostamaan.

Sinccis

Kultapieni kun maailma Ei ole niin mustavalkoinen.

Olen hoikka ja harrastan liikuntaa kun siltä tuntuu, silloin kun siitä nautin. Tänään pyöräilin kauniina kesäaamuna töihin, niin aikaisin että kaupunkikin oli vielä hiljainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä haluaisit saman ihailun ja arvostuksen ilman panostuksen.

Kultupieni, mutta kun ei ole toista ilman toista. Jos sä sen haluat, niin sä joudut panostamaan.

Sinccis

Kultapieni kun maailma Ei ole niin mustavalkoinen.

Olen hoikka ja harrastan liikuntaa kun siltä tuntuu, silloin kun siitä nautin. Tänään pyöräilin kauniina kesäaamuna töihin, niin aikaisin että kaupunkikin oli vielä hiljainen.

Sepäs hienoa! Vai mitä. 

Etkä tarvinnut sen tekemiseen kenenkään ihailua ?

Sinccis

Vierailija
24/28 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, teet mikä susta tuntuu sulle parhaalta, pysyttelee siinä ja toivot että riität jollekin sellaisena kuin olet. Jos susta tuntuu parhaalta panostaa ulkonäköön niin panosta.

Sehän on jo moneen kertaan tutkittu että miehet muu muassa pitää ”luonnollisista” naisista eli sellaisista jotka on huomaamattomasti poistattanut / häivyttänyt kaikki inhimilliset ”viat” jos sellaisia on ollut ja lopputuloksena vaan näyttää luonnollisesti täydelliseltä, ei kiinnosta tippaakaan miten siihen on päästy.

Vierailija
25/28 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muziikkia:

Sinccis

Vierailija
26/28 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä et nyt ymmärtänyt?

T. Nainen, joka ei rakasta urheilua mutta rakastaa sitä hyvää oloa, jonka 40-vuotiaanakin selluliitittomat reidet tuovat.

Ps. Moni teini on minua huonommassa kunnossa ja olen ylpeä terveistä elämäntavoistani. Keneltä on pois se, etten todennäköisesti sairastu elintasosairauksiin?

-siis sä oot hyväss kunnossa siks, että sulla ei ole selluliittia? tiesitkö, että selluliitti ei ole sairaus, ja selluliittia ei tule vain ihmisille joilla on epäterveelliset elintavat? :D ja selluliitti ei oo missää kytköksissö elintasosairauksiin.

-mä en tosiaan pyytäny musta näkemyksiä. vvaan tästä aiheesta. että ulkonäkö vs. muut asiat.

Vierailija
27/28 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilourheilijat näyttää yleensä kuulantyöntäjiltä kun se sapuskakin maistuu

Vierailija
28/28 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä et nyt ymmärtänyt?

T. Nainen, joka ei rakasta urheilua mutta rakastaa sitä hyvää oloa, jonka 40-vuotiaanakin selluliitittomat reidet tuovat.

Ps. Moni teini on minua huonommassa kunnossa ja olen ylpeä terveistä elämäntavoistani. Keneltä on pois se, etten todennäköisesti sairastu elintasosairauksiin?

-siis sä oot hyväss kunnossa siks, että sulla ei ole selluliittia? tiesitkö, että selluliitti ei ole sairaus, ja selluliittia ei tule vain ihmisille joilla on epäterveelliset elintavat? :D ja selluliitti ei oo missää kytköksissö elintasosairauksiin.

-mä en tosiaan pyytäny musta näkemyksiä. vvaan tästä aiheesta. että ulkonäkö vs. muut asiat.

Ilmennät kuitenkin itseäsi viesteissäsi aika vahvasti. 

näin sivusta

Sinccis