En tule koskaan löytämään naista itselleni
Pakko sanoa, että masentaa aikalailla. Pakko sanoa sekin, että häpeän sitä, että en ole kellekään kelvannut. Sitä tuntee itsensä niin helvetin huonoksi ihmiseksi kun ei kelpaa, ja katsoopa mihin tahansa niin siellä on miehiä ja naisia yhdessä. He ovat löytäneet toisensa. Ehkä jotenkin sen naisettomuutensa kanssa oppisi elämäänkin, mutta kun minäkin olen haaveillut (haaveilen edelleen) siitä, että olisi nainen ja pari lasta. Perheeksikin kai jotkut tällaista kombinaatiota kutsuvat. Päässä on moneen kertaan pyörinyt kysymys, että miksi minä olen tällainen? Miksi juuri minä? Ihan turhia kysymyksiä, koska ei niihin ole kai vastausta, se on vaan kohdalleni sattunut se yksinäisen ihmisen kohtalo. Osittain syynä kohtalo ja erittäinkin hyvänä apuna oma persoonani. Mutta sellaistahan se elämä on, jotkut menestyy kaikilla osa-alueilla, osa vain jollain, ja osa taas ei missään.
Onneksi on edes jotain muutakin elämää kuin naisten perään haaveilu, mutta ei sitä haaveilua ja kaipuuta (miten voi kaivata kun ei ole kokenutkaan?) kokonaan poista, sysää vaan hetkeksi syrjään.
Kommentit (18)
Mikä mahtaa olla asian ydin.. ehkä auttaisi, jos olisi itse mahdollisimman aktiivinen ja aloitteellinen tai kirjoittaisi treffipalstalle mitä hakee tms.
Joo en minäkään, aikani yritin deittailla mutta vuosien myötä koen, että minulla on aina vaan vähemmän tarjottavaa parisuhteeseen. Mutta silti joku pirun pikkuääni takaraivossa huutelee ja kytkisin kyllä mielelläni pääni aseksuaalimoodiin.
Mulla on psyykelääkkeet vieneet kaikki tunteet ja kaipuun rakkauteen. Ja myös kaiken libidon. Kemiallinen kastraatio. Ja mitään naiskokemuksia ei ole. M46
”Mutta sellaistahan se elämä on, jotkut menestyy kaikilla osa-alueilla, osa vain jollain, ja osa taas ei missään.”
Ihan rehellisestikö luulet että tää on jotain sattumaa?
Sille on ihan syynsä miksi näin. Jotkut tekee asioita ja jotkut ei. Ei se ole mitään sattumaa.
Tunnen erään naiseb joka on kaunis vaalea ja hoikka. Noin 40v.
Yhden kerran seurustellut elämässään.
Totuus on että on niin kranttu. Jokaisesta miehestä löytyy vikaa. Paitsi jos on varattu niin sitten valittelee että siinä se olis mut on varattu. Ei yritä iskeä mut käyttäytyy vähän murheellisen nunnan lailla.
Kyllä syyt on tämän kauniin fiksun naisen pääkopassa miksi ei ole pariutunut.
Ja tämän kirjoitti toinen sinkku nainen
-6
Saaran mukaan Tinder-tarinan opetus on se, että ”elä elämääsi vähän enemmän ja siitä tulee vähän kivempaa”.
Me naiset - Saaea sulki Tinderin ja sit alkoi tapahtumaan...
Onko tässä naisen kirjoittama aloitus, missä hän haaveilee toisesta naisesta?
Ei kovin miesmäistä tekstiä.
Ehkä sä et vaan ole tavannut sitä oikeaa vielä
Vierailija kirjoitti:
Millainen persoona sulla sitten on?
No olen vähän tällainen outo hissukka, jolla on vähän taipumusta jonkinlaiseen erakkomaisuuteen. Tiedostan kyllä varsin hyvin ne omat ongelmani sen naisen löytämisen suhteen, mutta ne ongelmat ovat vaan niin vahvasti osa minua, että tuntuu vaikealta ja jopa vähän pahalta ajatella, että pitäisi muuttua ihan kokonaan toiseksi ihmiseksi. Olen sinällään ihan tyytyväinen siihen omaan persoonaani, mutta se ei ilmeisesti oikein ole muiden mieleen. Eikä siinä mitään. AP
Vierailija kirjoitti:
”Mutta sellaistahan se elämä on, jotkut menestyy kaikilla osa-alueilla, osa vain jollain, ja osa taas ei missään.”
Ihan rehellisestikö luulet että tää on jotain sattumaa?
Sille on ihan syynsä miksi näin. Jotkut tekee asioita ja jotkut ei. Ei se ole mitään sattumaa.
Ei tietenkään ole kokonaan sattumaa, mutta ihmiset on lopulta kaikki yksilöitä ja kaikilla ei ole niitä tarvittavia ominaisuuksia olla ihan mitä tahansa. Kaikilla on toki mahdollisuus yrittää kehittää itseään niin paljon kuin se on mahdollista, mutta se ei takaa mitään menestystä yhtään missään. AP
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä naisen kirjoittama aloitus, missä hän haaveilee toisesta naisesta?
Ei kovin miesmäistä tekstiä.
No ehkä olen sitten jotenkin naisellinen mies. AP
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen ap olet?
27. AP
Paljon on myös nelikymppisiä sinkkunaisia, joilla ei ole koskaan ollut kunnolllista parisuhdetta. Ei voi mitään. Pitää vain etsiä niitä hyviä asioita elämässään. Asiat voisivat olla huonommin.
Mä olen yhden lapsen tehnyt enkä enää tarvi miehiä. Miehet valittaa, vaatii ja vievät tilaa. Niistä tulee meteliä, hajua ja sotkua.
Mieluummin golffailen kavereiden kanssa ja sisustan miten haluan ja valitsen leffakanavan.
Mutta on niitäkin naisia joille kelpaa mikä vaan ettei tarvi olla yksin.
Millainen persoona sulla sitten on?