Kurkku tulossa kipeäksi! Miten sen saisi pysäytettyä heti alkuunsa?
Kurkkutulehduksen (virus) nujertaminen olisi tarpeen nyt välittömästi.
Kommentit (16)
Imeskele sinkkitablettia, kurlaa suolavedellä, syö valkosipulin kynsiä raakana kookosöljyn ja hunajan kanssa, huuhtele nenää nenäkannulla. Ja ehkä myös tulehduskipulääke. Ja valkosipulia yöksi tyynyliinan sisään ja sukkiin.
1000 mg c-vitamiinia. Mielellään sitrushedelmistä.
Mä juon hitaasti valkosipulivelliä..yök..mutta auttaa.
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/PHARYSOL-LIUOS-30-ML
Tää pharysol siis, suihkitaan alussa usein.
Itse juon annoksen konjakkia. Auttaa.
Vierailija kirjoitti:
1000 mg c-vitamiinia. Mielellään sitrushedelmistä.
C-vitamiinia ja Zinc+, lisäksi nestepaastolle.
Puolen sitruunan mehu 2 kertaa päivässä.
Tuoretta ikivääriä pieniksi paloiksi, viipale sitruunaa, hunajaa ja kuppi kuumaa vettä. Sekoitetaan ja nautitaan teen tapaan. Lopuksi syö inkiväärin palaset, ainakin niin monta kun pystyt.
Toimii 99% aina kun "olen tulossa kipeäksi". Sairastan noin kerran vuodessa.🙂👍
Sinkkitabletin imeskely auttaa. On ihan tutkittu juttu, isot jutut ollu lehdissä.
C-vitamiinia 1g/päivä, buranaa 3g/päivä, mahdollisimman puhdasta alkoholia ryyppy ja (oikeasti, ei ole vitsi) käsidesiä nenään. Ei valtavia määriä mutta siten että tappaa bakteerit.
Vierailija kirjoitti:
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/PHARYSOL-LIUOS-30-ML
Tää pharysol siis, suihkitaan alussa usein.
Ei auta mitään. Mutta Buranaa heti kurkkukivun ensioireisiin, sillä talttuu.
Raakaa sipulia.Mulla auttaa aina.Juustoleivän päällä hyvää.Sen paremmin tehoaa, mitä enemmän pystyt syömään
Nyt saatavilla uutta hyvää makoisaa sipulia.Sipulin eteeriset öljyt on kai tässä avainasia.
Coldzyme. Ainoa joka oikeasti auttaa. Valkosipulit, hunajat, inkiväärit. Joopa joo. Hae apteekista Coldzyme-suihke heti aamulla ja käytä ohjeen mukaan, eli usein.
Ruokalusikallinen hunajaa sellaisenaan niin usein kuin voit ottaa. Luonnon oma antioksidantti. Auttaa itsellä aina.
Keitä vettä ja sekoita siihen Carmolis-tippoja ohjeen mukaisesti. Juo liuos. Huolehdi hampaidenpesusta, hammasvälien puhdistuksesta ja kurkun kurlaamisesta Illodinilla säännöllisesti. Vahva Illodin-purskuttelu usein pysäyttää kurkkukipuoireet heti alkuvaiheessa.
suihke apteekista. Hunajaa sisältävä.
Kurlaa suolavedellä ainakin.