Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Floor Jansen hot?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on - mutta iso osa hottiudesta johtuu laulutaidosta. Osaatko ap sinä laulaa?

Vierailija
2/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on - mutta iso osa hottiudesta johtuu laulutaidosta. Osaatko ap sinä laulaa?

En osaa :(

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä tuo on?

Itse (N)181cm :)

Vierailija
4/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja hyvä esikuva lapsille ja nuorille

Vierailija
5/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä tuo on?

Itse (N)181cm :)

183 cm

Vierailija
6/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkejä aika eri näköinen, mutta pisteet siitä kun kuvaa itseään meikittömänä.

Vierailija
7/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole mun naismaku, mutta on todella karismaattinen ja näyttää siksi upealta lavalla. Tämä yhden naisen mielipide.

Vierailija
8/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei tunnu haittaavan pituus tai ladonovihartiat, kunhan ei ole ylipainoinen.

Hyvä mun kannalta :)

-amatsoniN

Vierailija
9/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tyyppi. Tarja oli wishfish eikä mitkään pellet pitkätukat.

Vierailija
10/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floor on jumalatar laulaessaan ja nainen olen itsekin.

Vierailija
11/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehenkinen sporttinen nainen joka ratsastaa, treenaa salilla ja lumilautailee. Muutenkin miellyttävän ja älykkään oloinen monipuolinen laulajatar. Ei hän hot ole mutta kaikintavoin viehättävä ja nainen olen.

Vierailija
12/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwish kuoli Tarjan mukana. Yhtye teki kaikki klassikkona, joita radiossa kuulee eniten, hänen aikanaan.

Vierailija
13/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuttoman seksikäs esiintyessään. Toi, miten se omistaa koko lavan, yhdenkään ihmisen huomio ei ole muulla sekuntiakaan. Huh. Kuuma. Ihan sama miltä näyttää, kuuma.

Vierailija
14/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nightwish kuoli Tarjan mukana. Yhtye teki kaikki klassikkona, joita radiossa kuulee eniten, hänen aikanaan.

Eipä taida mikään radiokanava soittaa Nightwishia rockkanavia lukuunottamatta, ja ne kyllä soittavat tasapuolisesti Tarjan jälkeistäkin tuotantoa. Nightwish on myös paljon isompi nykyään kuin likimainkaan Tarjan aikana.

Vierailija
15/46 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floor on peto koko 186 cm:n pituudellaan:) Katsokaa vaikka videoita kappaleesta Ghost love score. Samoin nettiin on erityisesti Floorista ilmestynyt never seen -videoita, joissa ekaa kertaa nähneet ja kuunnelleet ihmettelevät Nightwishin ja Floorin taitoja!!!! Tarja oli kliinisen hyvä, mutta on Floorin taito ja karisma ihan toisella tasolla:) Onnittelut Nightwishille täydellisestä valinnasta!

Vierailija
16/46 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuuma. Kumma, ettei tuo Nightwish saa laulajia viihtymään bändissään.

Vierailija
17/46 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopivan lihaksikas ja timmi, mutta en oikein osaa pitää noin isokokoista naista hottina. Jos hän olisi vaikka 165cm ja muuten samoilla mittasuhteilla, kasvoilla ja vartalon muodoilla, niin olisi ehdottoman hottis.

Vierailija
18/46 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida mikään radiokanava soittaa Nightwishia rockkanavia lukuunottamatta, ja ne kyllä soittavat tasapuolisesti Tarjan jälkeistäkin tuotantoa. Nightwish on myös paljon isompi nykyään kuin likimainkaan Tarjan aikana.

Eipä radio rockillakaan ole Nightwishia kuulunut eikä cityllä. En tiedä yhtään uutta biisiä, onko levyäkään tullut tai mitä bändi nyt touhuaa.

Hiljaiseloa.

Vierailija
19/46 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändi on vetäytynyt levyntekotauolle ja ensi vuonna sitten uusi levy ja kiertueet.

Vierailija
20/46 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kuuma ja kivan ulkonäön lisäksi vielä äärimmäisen fiksu. Arvostan tosi paljon sekä laulajana että ihmisenä.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän