Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan negatiivisuus

Vierailija
01.07.2019 |

Mistä kaikki tämä viha ja negatiivisuus juontaa juurensa, vai ovatko suomalaiset vain näin negatiivista kansaa?
Milloin kommentoidaan ihmisten ulkonäköä tai pohditaan toisten sinkkuutta. Miksette aloittaisi uutta mieleistä harrastusta tai viettäisi enemmän aikaa ulkona? Palstan kun avaa, niin kommenteista ja aloituksista oikein huokuu paha olo.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron teille onnellisen elämän salaisuuden. Se on se, että lakkaa haluamasta asioita. Haluamiseen liittyy aina tietty tyytymättömyys nykytilaan. Kun et halua mitään, olet onnellinen!

Minun mielestä salaisuus on kiitollisuus. Saa (ja pitää) olla tavoitteita ja toiveita tulevaisuudesta, mutta kun on kiitollinen hyvistä asioista voi myös nauttia nykyhetkestä "jämähtämättä" paikoilleen.

-ap

Kiitollisuuteen liittyy vaan se kysymys, että kenelle on kiitollinen? Jumalalle? Elämälle? Sattumalle? Minusta näin ateistina hieman absurdia, mutta jos se tekee sinulle hyvän olon, ole vain kiitollinen! 😊

Miksi et ateistina vois olla elämälle kiitollinen?? Minä ainakin olen ja olen kiitollinen myös ystävistäni ja ajasta missä elän. Voisin elää paljon huonommasdikan ajassa, tai ajassa jossa ei voi olla kiitollinen elämästä koska on ateisti.

Näinpä. Hassu ajatus.

Vierailija
42/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat todella neg. kansaa. Paljon kiusaamista, kateutta, pahan puhumista, satutetun lisää satuttamista ja syyllistämistä.

Silti, KUITENKIN täällä huolehditaan edes jollain tavalla ihmisistä vaikka maristaankin ja painetaan toisiaan alas. Monissa maissa on huonommin eikä auteta vaikka päällisin puolin ollaan ystävällistä ja aurinkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi