Av-mammat auttakaa! Miten edetä/osoittaa kiinnostus?
Työpaikan mies. Merkitseviä katseita puolin ja toisin. Tinder-match. Merkitseviä katseita potenssiin kaksi... Olemme jonkin verran jutelleet töissä, mies aina hymyilee minulle kun kohdataan jne.
Miten edetä/ ottaa puheeksi tinder tms? Haluan seksiä!
Kommentit (21)
Aivan turhaa kärkyt munuaista, et sä sitä saa kuitenkaan. Sulla kun ei Saldo (Taso) riitä kuitenkaan !
Vierailija kirjoitti:
Siis kumman kanssa haluat seksiä?
Työpaikan mies = tindermatch!!!!
Kannattaa jättää nämä työpaikan ulkopuolelle.
On siellä tinderissä muitakin miehiä. Tuo mies olisi jo avannut keskustelun, jos olisi enemmän kiinnostunut. Tai sitten ei tunnista sinua samaksi henkilöksi.
Vierailija kirjoitti:
On siellä tinderissä muitakin miehiä. Tuo mies olisi jo avannut keskustelun, jos olisi enemmän kiinnostunut. Tai sitten ei tunnista sinua samaksi henkilöksi.
Etkö ymmärrä! Hän ON jo aloittanut keskustelun moneen kertaan!
Eikö täältä saa apua kun on hätä??? auttakaa *erranjumala!
Ehdota tinderissä suoraan. Niin siellä muutkin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota miettinyt itsekin, että jos laittaisi siellä tinderissä jotakin viestiä. Suoraan en seksiä kehtaa ehdottaa, koska olemme samassa työpaikassa, se hieman hankaloittaa sitä että kävisin kiinni suoraan kuin sika limppuun...
Mitä voisin laittaa hänelle tinderissä, jos laittaisin?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää nämä työpaikan ulkopuolelle.
Olette te kunnon ilonpilaajia! Kokeilkaa joskus elää hetkessä ja antaa elämän viedä eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota miettinyt itsekin, että jos laittaisi siellä tinderissä jotakin viestiä. Suoraan en seksiä kehtaa ehdottaa, koska olemme samassa työpaikassa, se hieman hankaloittaa sitä että kävisin kiinni suoraan kuin sika limppuun...
Mitä voisin laittaa hänelle tinderissä, jos laittaisin?
Jos olet pelkkää seksiä vailla niin eikö silloin kannata reilusti sanoa se? Ei sitten tarvitse sen miehen arvailla millä mielellä olet liikkeellä.
Puuh, jos et osaa itse keksiä kiinnostavalle miehelle sanottavaa, niin oisko parempi unohtaa deittailu pariksi vuodeksi ja kasvattaa sillä välin vähän persoonaa?
Vierailija kirjoitti:
Puuh, jos et osaa itse keksiä kiinnostavalle miehelle sanottavaa, niin oisko parempi unohtaa deittailu pariksi vuodeksi ja kasvattaa sillä välin vähän persoonaa?
Kyllä minä sanottavaa keksin, mutta miten osoittaa KIINNOSTUS ETTÄ YLITETÄÄN FRIENDZONE-RAJA... Siinäpä vasta pulma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sanottavaa keksin, mutta miten osoittaa KIINNOSTUS ETTÄ YLITETÄÄN FRIENDZONE-RAJA... Siinäpä vasta pulma!
No ei kukaan siellä tinderissä kavereita etsi, vaan seksiä! Ei voi herranjumala olla noin vaikeaa! Oletko joku 15-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan siellä tinderissä kavereita etsi, vaan seksiä! Ei voi herranjumala olla noin vaikeaa! Oletko joku 15-vuotias?
Monet etsivät sieltä ihan parisuhdetta! Ja varmaan pieni osa vain pelkkää seksiä. Vastauksesi ei nyt oikein auttanut!
Pitikö sinun kirjoittaa tuohon psykiatrine sairaala-ketjuun?
Muuten, aito nainen ei kirjoittaisi otsikkoon mitään av-mammoista.
up
Yritänkö edetä livenä vai pamautanko viestin tinderiin?
Vierailija kirjoitti:
up
Yritänkö edetä livenä vai pamautanko viestin tinderiin?
Laita viesti. Pyydä vaikka iltateelle.
Siis kumman kanssa haluat seksiä?